تظاهرات هزاران نفری علیه دولت رژیم صهیونیستی در تل آویو


تظاهرات هزاران نفری علیه دولت رژیم صهیونیستی در تل آویو

هزاران نفر از اسرائیلی‌ها در مخالفت با سیاست‌های اقتصادی کابینه رژیم صهیونیستی و بی تدبیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در دوره شیوع کرونا تظاهرات کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی راپتلی، هزاران نفر از اسرائیلی‌ها در مخالفت با سیاست‌های اقتصادی کابینه رژیم صهیونیستی و بی تدبیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در دوره شیوع کرونا تظاهرات کردند.
تصاویری از خشونت پلیس رژیم صهیونیستی علیه معترضان
گزارش فرانس ۲۴: تظاهرات در اعتراض به مدیریت همه گیری در تل آویو
هزاران نفر شب گذشته در اعتراض به مدیریت همه گیری کرونا در تل آویو تظاهرات کردند. اگرچه به نظر می‌رسد روند همه گیری در اروپا کاهش یافته است، اما اوضاع در اسرائیل این گونه نیست. در میان معترضان مغازه داران، کارگران مستقل و دانشجویان نگران از تبعات اقتصادی همه گیری دیده می‌شدند. اسرائیل جمعه از رکورد هزار و ۵۰۰ نفری ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت خبر داد. معترضان در میدان رابین تل آویو تجمع کردند. دختر جوانی می‌گوید من برای اعتراض به مقامات اسرائیل به اینجا آمده ام که به ما پولی نمی‌دهد. من شرکتم را تعطیل کرده ام و همه کارکنان را اخراج کرده ام. ما بدون پول در خانه مانده ایم.
اکثر مشاغل پس از تعطیلی اجباری کسب و کارشان به حال خود رها شده اند. پنجشنبه شب، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل طرح حمایت اقتصادی خود را ارائه کرد. وی در این طرح کمک هزینه ویژه‌ای را برای کارفرمایان بیکار و مستقل در نظر گرفته است. این کمک از مدت‌ها پیش وعده داده شده است. معترضان از ماه‌ها پیش در انتظار کمک هستند. مرد جوانی می‌گوید شرکت کیترینگ من در رویداد‌های خاص کار می‌کند و از چهار ماه پیش ما هیچ رویدادی نداشتیم. من به پرداخت غرامت از سوی دولت نیاز دارم تا بتوانم شرکتم را حفظ کنم تا شاید بتوانم در دوران پسا کرونا آن را بازگشایی کنم. در اسرائیل کافه‌ها و رستوران‌ها از ۶ ژوئیه بار دیگر تعطیل شدند. دلیل آن نیز افزایش بی سابقه موارد آلودگی جدید بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !