خودکشی نیروی کهنه کار آمریکایی معروف به کاپیتان آمریکا


با خودکشی فردی معروف به کاپیتان آمریکا که تجربه ماموریت رزمی متعدد را داشت؛ وی سی امین نفر از اعضای گردان نخبه بود که اقدام به خودکشی کرد.

خودکشی نیروی کهنه کار آمریکایی معروف به " کاپیتان آمریکا"به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ روزنامه نیویورک پست روز یکشنبه در مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت، با خودکشی "اندرو کریستین مارکسانو" معروف به "کاپیتان آمریکا" که تجربه ماموریت رزمی متعدد از جمله شش ماموریت در افغانستان را داشت؛ وی سی امین نفر از اعضای گردان نخبه خود شد که اقدام به خودکشی کرد.
اندرو کریستین مارکسانو ۳۴ ساله که در بین نیرو‌های خود در لشکر ۸۲ هوابرد آمریکا به نام " کاپیتان آمریکا" شناخته می‌شد، پیشتر موفق به کسب مدال نقره شجاعت شده و اخیرا نیز برای کار در پنتاگون به واشنگتن رفته بود.
اندرو کریستین مارکسانو، اما ششم ژوئیه - ۱۶ تیرماه- پس از صرف غذا با یکی از فرماندهان سابق خود به خانه اش بازگشت و مقابل چشمان همسرش اقدام به خودکشی کرد.
وی سه فرزند خردسال دارد و هنوز علت خودکشی او مشخص نشده است.
آمار‌های ارتش آمریکا نشان می‌دهد، اندرو کریستین مارکسانو تنها یکی از حدود ۲۰ کهنه سرباز رزمی آمریکاست که روزانه اقدام به خودکشی می‌کنند.
"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا ماه گذشته نیروی ضربت "پیشگیری" آمریکا را با هدف کمک به نیرو‌های کهنه کاری که از فشار‌های روحی پس از زخم‌های روانی رنج می‌برند، تشکیل داد.
آمار‌ها نشان می‌دهد طی چند سال گذشته موضوع خودکشی نیرو‌های پلیس آمریکا روندی صعودی داشته است.
نخستین خودکشی افسر پلیس نیویورک در سال ۲۰۲۰، زنگ هشدار برای پلیس نیویورک بار دیگر به صدا درآمد.
بنابر گزارش‎ها از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۱۹ تعداد افسرانی که در آمریکا دست به خودکشی زدند از ۱۴۳ مورد به ۲۲۸ نفر افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل