جیپ رانگلر به پیشرانهٔ 6.4 لیتری V8 همی مجهز می‌شود؟


جیپ رانگلر JL یک آفرودر خارق‌العاده است که خریداران آن بعضاً با خلاقیت‌های چشمگیری آن‌را سفارشی‌سازی می‌کنند. یکی از اصلاحات رایجی که در این خودرو صورت می‌گیرد نصب پیشرانه‌های V8 همی بجای موتور استاندارد رانگلر برای قدرت بیشتر و صدای بهتر است. در همین حال، دهه‌ها رؤیای علاقه‌مندان جیپ این بوده است که پیشرانهٔ V8 … The post جیپ رانگلر به پیشرانهٔ...

جیپ رانگلر JL یک آفرودر خارق‌العاده است که خریداران آن بعضاً با خلاقیت‌های چشمگیری آن‌را سفارشی‌سازی می‌کنند. یکی از اصلاحات رایجی که در این خودرو صورت می‌گیرد نصب پیشرانه‌های V8 همی بجای موتور استاندارد رانگلر برای قدرت بیشتر و صدای بهتر است. در همین حال، دهه‌ها رؤیای علاقه‌مندان جیپ این بوده است که پیشرانهٔ V8 به‌صورت کارخانه‌ای برای رانگلر ارائه شود و حالا به نظر می‌رسد سرانجام ممکن است این انتظار به پایان برسد و این رؤیا به حقیقت تبدیل شود چراکه به‌تازگی جیپ در صفحهٔ فیس‌بوک خود تصویری از یک رانگلر با دریچهٔ بزرگ روی کاپوت و نشان ۳۹۲ منتشر کرده است. آیا بالاخره برای رانگلر گزینهٔ موتور V8 که بسیاری از خریداران خواهان آن هستند ارائه خواهد شد؟

جیپ رانگلر به پیشرانهٔ 6.4 لیتری V8 همی مجهز می‌شود؟

تیزری که توسط جیپ منتشر شده طراحی بسیار منسجمی را نشان می‌دهد که مطمئناً واقعی‌تر از یک اسکچ ساده به نظر می‌رسد و احتمال قرارگیری موتور هشت سیلندر در زیر کاپوت رانگلر را تقویت می‌کند. این موتور ۳۹۲ هشت سیلندر همی که در پست فیس‌بوکی جیپ به آن اشاره شده هم‌اکنون در محصولات مختلف دوج شامل چارجر و چلنجر Scat Pack و دورانگو SRT و همین‌طور جیپ گرند چروکی SRT ارائه می‌شود و در لیست موتورهای کرایسلر دقیقاً زیر موتور هلکت قرار می‌گیرد و پرفورمنس میانی مناسبی را ارائه می‌کند.

جیپ رانگلر به پیشرانهٔ 6.4 لیتری V8 همی مجهز می‌شود؟

این موتور ۶.۴ لیتری V8 همی هم‌اکنون در خودروهای مذکور بین ۴۷۵ تا ۴۸۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ تا ۶۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که به‌مراتب بیشتر از ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن متر گشتاور موتور ۳.۶ لیتری V6 کنونی رانگلر است. انتقال نیروی موتور ۳۹۲ هم توسط گیربکس‌های هشت سرعتهٔ اتوماتیک یا شش سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد. در گذشته جیپ تأیید کرده بود که یک موتور V8 همی می‌تواند در محفظهٔ موتور رانگلر JL جای گیرد و این موضوع بارها توسط شرکت‌های افترمارکتی که موتور استاندارد رانگلر JL را با نمونه‌های V8 تعویض می‌کنند ثابت شده است.

جیپ رانگلر به پیشرانهٔ 6.4 لیتری V8 همی مجهز می‌شود؟

طبق گزارش‌ها، چیزی که مانع ارائهٔ موتور V8 به‌صورت کارخانه‌ای برای رانگلر می‌شود، ایمنی در تصادفات است زیرا رانگلر با موتور همی نمی‌تواند استاندارهای ایمنی را پاس کند. بااین‌حال به نظر می‌رسد جیپ برای این مشکل راه‌حلی پیدا کرده و امیدواریم خیلی زود اطلاعات بیشتری در مورد این رانگلر هیجان‌انگیز کسب کنیم. همچنین این پُست فیس‌بوکی جیپ دقیقاً قبل از رونمایی فورد برانکو منتشر شده که نشان می‌دهد جیپ قصد دارد افراد بیشتری را به سمت رانگلر جذب کند. البته وقتی زیر این پُست در مورد تصویر سؤال شد، ادمین‌های جیپ هیچ جوابی ندادند. درهرحال، آیا سرانجام رؤیای رانگلر JL با موتور ۶.۴ لیتری همی و گیربکس شش سرعتهٔ دستی تحقق خواهد بخشید؟

جیپ رانگلر به پیشرانهٔ 6.4 لیتری V8 همی مجهز می‌شود؟

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس