پلمب 35 آرایشگاه زنانه و مردانه در شیروان


پلمب 35 آرایشگاه زنانه و مردانه در شیروان

بجنورد-ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: در سه ماه نخست امسال، 35 آرایشگاه زنانه و مردانه این شهرستان خراسان شمالی به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی طبق دستور قضایی پلمب شد.

دکتر سیده معصومه هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این مدت از ۱۹۶ آرایشگاه مردانه و زنانه بازدید به عمل آمد که ۵۶ مورد تذکر لازم به صاحبان این واحدها داده شد.

وی گفت: به منظور مصون ماندن از ابتلا به بیماری کرونا باید تمامی شهروندان‌ در مراجعه به اماکن عمومی وسایل حفاظت فردی را به همراه داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

هاشمی افزود: در راستای اجرام گام دوم مقابله با کووید -۱۹ و الزام رعایت کامل پروتکل‌های های بهداشتی در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه به جهت حساسیت شغلی و ریسک بالای افزایش مواجهات و افزایش احتمال انتقال بیماری در این صنف، بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای به صورت روزانه با بازدید از این اماکن با هرگونه تخلف بهداشتی برابر با قانون برخورد می کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: علیرغم همه هشدارهایی که توسط کادر بهداشتی، درمانی به مردم داده شده است شاهد رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان و صنوف هستیم.

هاشمی افزود: افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا، تعداد موارد بستری و فوتی، بروز بیماری با شدت بالا در مبتلایان و افزایش موارد شدید در افراد با سن پایین تر حاکی از این مساله است که بیماری نه تنها ضعیف نشده بلکه موج شدیدتری ایجاد کرده است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان