آشنایی با آزنوم پالادیم، سدان لوکس همه‌جارو!


آشنایی با آزنوم پالادیم، سدان لوکس همه‌جارو!

کمپانی آزنوم اتوموتیو ایتالیا و استودیوی کامال با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا یکی از لوکس‌ترین و غیرعادی‌ترین خودروهای دنیا را تولید نمایند. این خودرو آزنوم پالادیم نام داشته و سازندگان از آن به عنوان یک وسیله نقلیه لوکس، همه‌جارو و غیرمرسوم نام ‌برده‌اند. با طول 6 متری، پالادیم ملغمه‌ای از یک سدان فوق لوکس و … The post آشنایی با آزنوم پالادیم،...

کمپانی آزنوم اتوموتیو ایتالیا و استودیوی کامال با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا یکی از لوکس‌ترین و غیرعادی‌ترین خودروهای دنیا را تولید نمایند.

آشنایی با آزنوم پالادیم، سدان لوکس همه‌جارو!

این خودرو آزنوم پالادیم نام داشته و سازندگان از آن به عنوان یک وسیله نقلیه لوکس، همه‌جارو و غیرمرسوم نام ‌برده‌اند. با طول ۶ متری، پالادیم ملغمه‌ای از یک سدان فوق لوکس و شاسی‌بلندی غول‌آسا بوده و ارتفاع قابل‌توجهی از سطح زمین دارد.

گفته شده بدنه خودرو با استفاده از تکنیک‌های زمان گذشته همچون شکل دادن پانل‌های فولادی با نیروی دست تولید شده است. از نظر طراحی و استایل باید گفت پالادیم دارای نمای جلوی شبیه به رولزرویس است زیرا جلوپنجره و چراغ‌های جلو سریعاً ما را به یاد محصولات این برند بریتانیایی می‌اندازند. ما نمی‌دانیم که پالادیم از درب‌های مشابه محصولات رولزرویس نیز استفاده می‌کند یا خیر اما نمای جانبی این خودرو عادی‌تر از سایر بخش‌های آن است.

آشنایی با آزنوم پالادیم، سدان لوکس همه‌جارو!

یکی از دلایل این موضوع ستون C بزرگی است که بالای قوس‌های گیرای چرخ ها نشسته است. در بخش عقب نیز چراغ‌های نازک در پهنای خودرو کشیده شده‌اند و یک دیفیوزر قابل‌توجه با دو خروجی اگزوز نیز تکمیل کننده این بخش هستند.

بنا به گفته آزنوم، یک پیشرانه احتمالاً ۸ سیلندر توئین توربو با قدرت ۶۸۰ اسب بخاری زیر کاپوت قرار گرفته است. این کمپانی همچنین می‌گویند پالادیم خودرویی تک و دو دیفرانسیل است هرچند به جزئیات اشاره‌ای نشده است. همانند پروژه‌های پیشین این شرکت، سدان فوق لوکس پالادیم احتمالاً بر مبنای محصولی موجود شکل گرفته هرچند هویت اصلی آن فعلاً مشخص نشده است.

همه‌ی آن چیزی که می‌دانیم این است که پروژه پالادیم دو سال پیش استارت خورده و هم‌اکنون در فاز نهایی تولید قرار دارد. محصول جدید آزنوم در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!