رمزگشایی از توطئه مشترک آمریکا و اسرائیل علیه ایران تا انتخابات 2020


رمزگشایی از توطئه مشترک آمریکا و اسرائیل علیه ایران تا انتخابات 2020

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این امر تأکید می‌کنند که دشمن تصمیم گرفته با یک جنگ روانی حساب شده به تمامی اتفاقات ناگوار کشور رنگ و بوی امنیتی دهد.

به گزارش خبرآنلاین، جریان رسانه‌ای دشمن در روزهای اخیر تلاش گسترده‌ای انجام داده تا حوادث مختلفی که در کشور رخ می‌دهد را به مسائل امنیتی مرتبط کند. موضوعاتی همچون آتش سوزی در جنگل‌ها و برخی از بوستان‌های کشور، انفجار یک مخزن گاز در منطقه نظامی پارچین و حتی قطعی برق در شهر قدس شهریار در روزهای اخیر بهانه‌ای شد تا این رسانه‌ها صحبت از بروز بحران امنیتی و حتی نظامی در کشور کنند.

مراقب جریان نفوذ در نهادهای حاکمیتی باشیم

حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درخصوص امنیتی جلوه دادن برخی حوادث در ایران از سوی اسرائیل و آمریکا،در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: دشمنان این ملت و کشور به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات هستند. کینه توزی و عداوت ذاتی آنها با نظام و انقلاب، باعث شده از هر موضوعی برای لطمه زدن به جمهوری اسلامی، سو استفاده کنند.


>>>> در همین رابطه بخوانید؛

پشت پرده امنیتی کردن چند حادثه در ایران از سوی اسرائیل و آمریکا

واکنش فرماندار قدس نسبت به شایعه انفجار

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر هوشیاری مردم و مسئولان، ابراز داشت: در شرایطی که خط رسانه‌ای دشمن فعال شده، حفظ هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل شایعات مختلف امری ضروری است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هشدار در خصوص نفوذ یک جریان خرابکار در بخش‌هایی از کشور، اظهار داشت: متاسفانه جریان «نفوذ» که در بخش‌هایی از دستگاه‌های حاکمیتی؛ حضور نامبارک دارد، امروز تبدیل به پیاده نظام دشمنان شده است.

وی گفت: بخشی از حوادث تلخ و حرکت‌های ایذایی اخیر، نتیجه نفوذ و طراحی سرویس‌های جاسوسی بیگانه است، زیرا دشمن نمی‌تواند پیشرفت کشور ما را تحمل کند.
.
نوش آبادی در پایان تأکید کرد: مقابله جدی با جریان نفوذ و بستن راه‌های سواستفاده آنان، یک وظیفه انقلابی و جهادی است.

رمزگشایی از توطئه مشترک آمریکا و اسرائیل علیه ایران تا انتخابات 2020

خط تخریبی دشمن تا انتخابات آمریکا ادامه خواهد یافت

منصور حقیقت‌پور عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در این رابطه، به خبرآنلاین، گفت: صهیونیست‌ها دسترسی فراوانی به سایت‌ها و بنگاه‌های شایعه پراکنی دارند و از همین طریق تلاش می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را نا امن جلوه دهند.

وی ادامه داد: دشمن از ابزار رسانه برای پیشبرد اهداف سیاسی خود بهره می‌گیرد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ارائه یک پیش بینی از آینده دشمن، عنوان داشت: شاکله رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا شبیه به یک کاخ شیشه‌ای است و در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که همین شایعات در مورد خود آنها به واقعیت تبدیل شده و ساختار شیشه‌ای حاکمیت آنها، فرو خواهد ریخت.

حقیقت‌پور تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک جزیره ثبات شده و امن شده، تلاش‌های دشمنان نیز نمی‌توانند به یک اتحاد ۸۰ میلیونی ضربه وارد کند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی شایعه پراکنی‌ها در فضای مجازی، بیان داشت: مردم و البته مسئولین مرتبط با امر رسانه‌؛ باید هوشیارانه عمل کرده و خط فکری دشمن را شناسایی کنند. متاسفانه برخی از شایعه پراکنی‌ها از داخل کشور انجام می‌شود و لازم است با این جریان برخورد شود.

وی با ادامه دار خواندن جنگ روانی دشمن، اظهار داشت: خط تخریبی – رسانه‌ای دشمن تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد، زیرا این جریان شایعه پراکن در ذیل جریان فشار تحریمی و اقتصادی فعالیت می‌کند.

حقیقت‌پور گفت: نباید فراموش کنیم یکی از سیاست‌های صهیونیست‌ها فرافکنی و وارونه جلوه دادن حقایق است. امروز جریان مقاومت فلسطینی عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ کرده و آنها مجبور هستند با دروغ پراکنی و ایجاد موج رسانه‌ای، اذهان مردم جهان را از واقعیات موجود در سرزمین‌های اشغالی دور کنند.

رمزگشایی از توطئه مشترک آمریکا و اسرائیل علیه ایران تا انتخابات 2020

رسانه‌های شناسنامه دار جلوی شایعه پراکنی‌های امنیتی را بگیرند

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و معاون پارلمانی سابق سپاه پاسداران نیز در خصوص شایعه پراکنی‌های اخیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران، گفت: جنگ روانی ایجاد شده در روزهای اخیر با این هدف انجام می‌شود که مردم احساس کنند کشور امنیت ندارد.

وی تأکید کرد: دشمن تلاش می‌کند از هر مقوله‌ای که به ضرر مردم است بهره‌برداری کند و در این مسیر یک آتش سوزی ساده و یا انفجار یک سیلندر گاز نیز، از سوی آنها به عنوان یک بحران امنیتی معرفی می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تأکید بر نقش رسانه‌های داخلی، ابراز داشت: رسانه‌های شناسنامه‌ دار و رسمی باید با روشنگری خود نگذارند دشمن از طریق ابزارهای خود و نفوذ در فضای مجازی اهداف خود را به پیش ببرد.

این کارشناس مسائل امنیتی با تشریح راهبرد دشمن علیه ایران، گفت: دشمن از طریق تحریم‌ها، فشار حداکثری اقتصادی و حتی شایعه پراکنی رسانه‌ای تلاش می‌کند مردم را از نظام جدا کند.

وی ادامه داد: عملیات روانی دشمن بر این امر استوار است که هر اتفاق ناگواری در کشور ما رخ می‌دهد، زمینه اعتراضی دارد و این مردم هستند که دست به خرابکاری می‌زنند. در حالی که اتفاقات اخیر در کشور عمدتا به دلیل سهل انگاری و یا عدم رعایت مسائل ایمنی رخ داده است.

جوکار در پایان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در «کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها» تلاش می‌کنند مسئولان ذیربط را مکلف کنند نظارت بیشتری به ایمنی اماکن عمومی و حساس کشور داشته باشند.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1409133

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم