تقویم زمانبندی بحران‌های طبیعی در البرز را تهیه کرده‌ایم


تقویم زمانبندی بحران‌های طبیعی در البرز را تهیه کرده‌ایم

مدیرکل مدیریت بحران البرز گفت: غرق‌شدگی‌های رودخانه کرج نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای کاهش غرق‌شدگی‌های رودخانه کرج، گفت: بخش زیادی از اقدامات لازم برای کاهش غرق‌شدگی‌ها در رودخانه کرج بر عهده شرکت آب منطقه‌ای البرز است که در همین راستا تاکنون اقدامات آگاهی‌بخشی، حضور نیروهای گشت، استقرار غواص و ... به خوبی انجام شده است.

فلاح‌نژاد افزود: این اقدامات باعث شده تا بروز حوادث به خصوص غرق شدن مسافران و گردشگران در رودخانه کرج به نسبت سال گذشته کمتر شود. تاکنون چند نفر هم پیش از غرق شدن در رودخانه با اقدام به موقع نجات پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته تقریباً آخر هر هفته با حوادث منجر به غرق شدگی مواجه بودیم اما امسال حوادث به نسبت کمتر شده است، گفت: تلاش برای کمتر کردن هر چه بیشتر حوادث در رودخانه کرج ادامه دارد و در این خصوص تکالیفی برای نهادها و دستگاه‌های دخیل در نظر گرفته شده است.

فلاح‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: البرز هر روز با یک بحران طبیعی از هجوم ملخ گرفته تا آتش‌سوزی مراتع مواجه است و همین در کنار کمبود امکانات و نیرو کار را برای ما سخت کرده است، با این وجود در مدیریت بحران البرز تقویم زمانبندی بحران را تهیه کرده‌ایم تا به خوبی از پس این بحران‌ها بر آییم.

وی در پایان تصریح کرد: در کنار همه اینها باید برای مسائل و موضوعات بلندمدت مدیریت بحران هم برنامه‌ریزی کرد که این مهم هم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل