امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام‌نور و موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه


امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام‌نور و موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه

در راستای توسعه مهارت‌های فردی و کارآفرینی برای اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان، تفاهم نامه همکاری با موسسه ارزش آفرینان بازار سرمایه به امضای رسید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد: با توجه به گسترش کسب و کارهای نوین و نیز تغییرات صورت گرفته در فضای درآمدزایی خانواده‌ها و به‌ویژه جوانان، دانشگاه پیام نور استان به عنوان یکی از توانمندترین مراکز برگزاری دوره‌های آموزش آزاد که با مجوز رسمی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال فعالیت است، تفاهم نامه همکاری را با موسسه ارزش آفرینان بازار سرمایه منعقد کرد.

بخشعلی معصومی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای ارائه آموزش‌های بورس و بیمه به صورت تخصصی و با شرایط ویژه به علاقه‌مندان فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی و تخصص گرایی در بین اقشار مختلف جامعه و نیاز آینده جوانان به این دو موضوع مهم، گفت: شاهد همکاری خوبی بین دانشگاه و این موسسه وزین و تخصصی خواهیم بود و با توجه به رشد علاقه مندی به بازار سرمایه در بین آحاد مختلف جامعه، امیدواریم علاقه مندان از این فرصت ایجاد شده به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی، مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام نور استان را فرصتی مغتنم برای تمامی علاقه مندان به کسب مهارت دانست و اظهار کرد: آماده همکاری و عقد تفاهم نامه با موسسات و ادارات دولتی و خصوصی در سطح استان و حتی کشور هستیم.

سید احمد شکوری، مدیرعامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه مسئولان دانشگاه پیام نور به بحث مهارت آموزی، افزود: به عنوان یکی از تخصصی‌ترین مراکز آموزش بورس و بیمه در سطح کشور، آماده ارائه خدمات با بهره گیری از بهترین اساتید و امکانات هستیم.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان با استفاده از این فرصت می‌توانند در پایان هر دوره گواهی دوره آموزشی با شماره مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را که قابل ترجمه خواهد بود، دریافت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور