واکنش سرمربی پیشین پرسپولیس به احتمال ماندنی شدن ترابی رسن و علیپور


واکنش سرمربی پیشین پرسپولیس به احتمال ماندنی شدن ترابی رسن و علیپور

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر علیپور، ترابی و رسن بمانند، باز هم خط هافبک و حمله پرسپولیس برای دیدار‌های دشوار در آسیا به تقویت نیاز دارد. نوشته واکنش سرمربی پیشین پرسپولیس به احتمال ماندنی شدن ترابی رسن و علیپور اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش سرمربی پیشین پرسپولیس به احتمال ماندنی شدن ترابی رسن و علیپور

درخشان: اگر علیپور، ترابی و رسن هم بمانند باز پرسپولیس نیاز به تقویت دارد
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۹:۲۰
واکنش سرمربی پیشین پرسپولیس به احتمال ماندنی شدن ترابی رسن و علیپور

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر علیپور، ترابی و رسن بمانند، باز هم خط هافبک و حمله پرسپولیس برای دیدار‌های دشوار در آسیا به تقویت نیاز دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در تبریز در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ نوزدهم، اظهار داشت:

پرسپولیس پیروزی خوبی به دست آورد، اما باید خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و برای این کار باید در تمام خود خود را تقویت کند. فاصله نیمکت پرسپولیس با تیم اصلی زیاد است و گل‌محمدی باید با تقویت نیمکت، این فاصله را کم کند.

وی در خصوص آینده پرسپولیس، تصریح کرد:

در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو، پرسپولیس باید با نگاه بلند مدت به طور ویژه در خط‌های هافبک و حمله، بازیکن جذب کند. حتی اگر بازیکنان خوبی مثل علیپور، مهدی ترابی و بشار رسن برای فصل بعد بمانند، باز هم پرسپولیس به تقویت نیاز دارد چون حریفان در لیگ قهرمانان آسیا، سطح فنی بالایی دارند و رقابت دشوار است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون نیمکت این تیم، گفت:

تیم بزرگ، نیمکت خوب هم می‌خواهد و امیدوارم باشگاه بتواند به خوبی در تابستان بازیکن جذب کند. پرسپولیس در فصل جاری تقریبا دیگر قهرمان شده و باید به مسیر دشوار پیش‌رو در آینده بیندیشد. البته این موضوع هم مهم است که تیم گل‌محمدی بتواند با اختلاف امتیاز زیاد در فصل جاری قهرمان شود و این تاثیرات روحی خوبی روی این تیم برای فصل آینده خواهد گذاشت.

درخشان در پایان در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل جاری خاطرنشان کرد:

تیمِ یحیی مقابل پیکان و ماشین‌سازی خوب بازی کرد، اما واقعا برای بازی‌های دشوارتر در آسیا نیاز به تقویت خط هافبک و حمله خود دارد. اهمیت نیمکت هم برای این تیم بسیار مهم است تا اگر بازیکنان تاثیرگذار این تیم به هر دلیلی در یک بازی حضور نداشتند، جایگزین داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس