معرفی پکیج نایت فال برای کیا تلوراید و اسپورتیج


معرفی پکیج نایت فال برای کیا تلوراید و اسپورتیج

الان سال 2020 میلادی است و کیا به عنوان خودروسازی کره‌ای شاسی بلندهای جذابی می‌سازد. چه کسی فکرش را می‌کرد؟ کیا اخیراً اعلام کرده شاسی بلندهای محبوب خود یعنی تلوراید و اسپورتیج را با پکیج جدیدی به نام نایت فال عرضه خواهد کرد. این پکیج باعث می‌شود محصولات هیجان‌انگیز کیا به خودروهایی واقعاً خاص تبدیل … The post معرفی پکیج نایت فال برای کیا...

الان سال ۲۰۲۰ میلادی است و کیا به عنوان خودروسازی کره‌ای شاسی بلندهای جذابی می‌سازد. چه کسی فکرش را می‌کرد؟ کیا اخیراً اعلام کرده شاسی بلندهای محبوب خود یعنی تلوراید و اسپورتیج را با پکیج جدیدی به نام نایت فال عرضه خواهد کرد. این پکیج باعث می‌شود محصولات هیجان‌انگیز کیا به خودروهایی واقعاً خاص تبدیل شوند. فعلاً تصاویر رسمی این مدل‌ها منتشر نشده اما کیا جزئیات آن‌ها را در اختیار عموم قرار داده است.

معرفی پکیج نایت فال برای کیا تلوراید و اسپورتیج

به نظر می‌رسد چنین پکیج‌های تیره‌رنگی در بین خریداران شاسی بلندها محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند زیرا برندهایی همچون هوندا اقدام به عرضه شاسی‌بلند پایلوت با پکیج بلک ادیشن کرده‌اند خودرویی که در تریم فول خود قیمت حدود ۵۰ هزار دلاری دارد. تویوتا نیز چنین خودروهای ویژه‌ای را دوست داشته و پکیج نایت شید ادیشن را برای محصولاتش ارائه می‌کند؛ و لینکلن هم چند روز پیش پکیج مونوکروماتیک مشابهی را برای تمامی شاسی بلندهای خود در نظر گرفت.

معرفی پکیج نایت فال برای کیا تلوراید و اسپورتیج

اما پکیج نایت فال کیا شامل چیست؟ خب با کیا اسپورتیج ۲۰۲۱ شروع می‌کنیم که این پکیج فقط مختص تریم S بوده و قیمت ۱۵۰۰ دلاری دارد. این پکیج دربرگیرنده مواردی همچون فلاپ های جلو و عقب مشکی، سانروف پانورامیک، جلوپنجره خاکستری تیره با عناصر مشکی، نشان‌های تیره روی بدنه، شیشه‌های سولار و یخ‌زدای شیشه جلو می‌باشد. کابین نیز پذیرای صندلی برقی راننده، فرمان اسپورت به همراه پدال شیفترها، پدال‌های اسپورت، نورپردازی LED و… شده است.

پکیج نایت فال پریمیوم با قیمت ۲ هزار دلاری در دسترس بوده و شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی خاکستری تیره، لامپ‌های عقب LED، کلید هوشمند با استارت دکمه‌ای، رادیو ماهواره‌ای و صندلی‌های جلوی گرم شونده است.

معرفی پکیج نایت فال برای کیا تلوراید و اسپورتیج

اما این پکیج در تلوراید قیمت ۱۲۹۵ دلاری داشته و برای مدل‌های چهار چرخ محرک EX و SX قابل سفارش است. البته در نسخه EX پکیج پریمیوم عرضه شده است. این پکیج در تلوراید شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی، تریم مشکی چراغ‌های جلو و ریل‌های سقف و نشان‌های تیره می‌باشد.

همانند سایر پکیج‌های مشابه تغییری در قوای محرکه ایجاد نشده است. اسپورتیج همچنان از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری و ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو استفاده کرده و در قلب تلوراید نیز پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری قرار گرفته است.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا