وولینگ هونگ‌گوانگ V 1.2L، محصول 6 هزار دلاری جنرال موتورز


وولینگ هونگ‌گوانگ V 1.2L، محصول 6 هزار دلاری جنرال موتورز

هونگ گوانگ (HongGuang) یکی از برندهای جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز-وولینگ است که سالانه در چین 4.5 میلیون دستگاه خودرو به فروش می‌رساند. حال این برند محصول جدیدی را معرفی کرده است که V 1.2L نام دارد. این خودرو ممکن است نام جذابی نداشته باشد اما با قیمت پایهٔ بسیار ارزان خود که از تنها 42,900 … The post وولینگ هونگ‌گوانگ V 1.2L، محصول 6 هزار...

هونگ گوانگ (HongGuang) یکی از برندهای جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز-وولینگ است که سالانه در چین ۴.۵ میلیون دستگاه خودرو به فروش می‌رساند. حال این برند محصول جدیدی را معرفی کرده است که V 1.2L نام دارد. این خودرو ممکن است نام جذابی نداشته باشد اما با قیمت پایهٔ بسیار ارزان خود که از تنها ۴۲,۹۰۰ یوآن معادل ۶,۱۳۰ دلار آغاز شده و در بالاترین مدل به ۴۶,۹۰۰ یوآن معادل ۶,۷۰۰ دلار می‌رسد می‌تواند توجهات زیادی را به خود جلب کند.

وولینگ هونگ‌گوانگ V 1.2L، محصول 6 هزار دلاری جنرال موتورز

این ون ارزان‌قیمت که در سه نسخهٔ مختلف ازجمله یک نمونهٔ تجاری باربری عرضه می‌شود، به یک پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری کوچک تنفس طبیعی مجهز شده است. هرچند وولینگ این موتور را قدرتمند توصیف کرده است اما اعداد چنین چیزی را نشان نمی‌دهند زیرا این موتور ۱.۲ لیتری تنها ۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال این نیرو هم توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد. به گفتهٔ وولینگ، این پیشرانه با قدرت، مصرف سوخت و ثبات عالی، استانداردهای آلایندگی ۶B چین را رعایت می‌کند. سیستم تعلیق عقب هونگ‌گوانگ V 1.2L از نوع غیرمستقل با فنرهای شمش پنج لایه بوده درحالی‌که از ترمز ABS با EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و فرمان برقی هم برخوردار است.

وولینگ هونگ‌گوانگ V 1.2L، محصول 6 هزار دلاری جنرال موتورز

فاصلهٔ محوری این ون ۲,۸۵۰ میلی‌متر است و به گفتهٔ سازندهٔ چینی، تا ۴۳۰۰ لیتر فضای حمل بار را ارائه می‌کند که به لطف در کشویی با عرضی بیش از ۷۰ سانتیمتر، دسترسی به این فضا نیز بسیار آسان است. علاوه بر این، به گفتهٔ وولینگ، کف بخش عقبی این خودرو حدود ۲۰ درصد پایین‌تر از رقبا است که بارگیری و تخلیهٔ اشیاء بزرگ و سنگین را آسان‌تر می‌کند. این شرکت همچنین اظهار داشته است که پروتوتایپ‌های این خودرو طی ۴۰ هزار کیلومتر آزمایش‌های جاده‌ای کاملی را در گرما و سرمای شدید تجربه کرده‌اند.

وولینگ هونگ‌گوانگ V 1.2L، محصول 6 هزار دلاری جنرال موتورز

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است