مختومه شدن 7 پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم در زندان مرکزی بوشهر


مختومه شدن 7 پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم در زندان مرکزی بوشهر

رئیس زندان مرکزی بوشهر گفت: طی ماه‌های اخیر با همت و توان مضاعف و با پیگیری‌های انجام گرفته 7 پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم مختومه گردیده و پرونده های متعددی نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس زندان مرکزی بوشهر گفت: طی ماه‌های اخیر با همت و توان مضاعف و با پیگیری‌های انجام گرفته ۷ پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم مختومه گردیده و پرونده های متعددی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، الماس گشتاسبی، معاون قضایی رئیس کل و سرپرست توسعه حل اختلاف استان بوشهر در این خصوص گفت: یکی از اساسی ترین ارزش ها و مکارم اخلاقی در زندگی اجتماعی و روابط انسانها گذشت از خطای دیگران و پذیرش عذر آنان است.

وی افزود : این ویژگی می‌تواند دشمنی ها را ریشه کن و محبت و دوستی و اتحاد در پی داشته باشد.زیرا آدمیان در روابط اجتماعی در تعادل با یکدیگر قطعا دچار اشتباه و حتی ظلم نسبت به همنوعان می شود.لذا به منظور صیانت از استحکام روابط فی مابین ،عذرخواهی ها را پذیرا باشیم.

رئیس زندان مرکزی بوشهر گفت: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر با همت و توان مضاعف و با پیگیری‌های انجام گرفته ۷ پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم مختومه گردیده و پرونده های متعددی نیز در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است، با پیگیری اعضای شعبه ۱۴ توسعه حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی بوشهر رضایت احدی از محکومین به قصاص نفس در زندان مرکزی بوشهر اخذ گردید؛ زندانی م.م از سال ۱۳۹۰ به جرم قتل عمد به قصاص نفس محکوم و در زندان مرکزی تحمل حبس می نمود که با وساطت و پیگیری های اعضای شعبه ۱۴ توسعه حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی، اولیای دم گذشت و رضایت خود را اعلام که با انجام سیر مراحل قانونی و قضایی ،سرانجام محکوم علیه پس از تحمل ۹ سال حبس از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403