بازرسی و آزمون 304 مخرن CNG خودرو در ایلام


بازرسی و آزمون 304 مخرن  CNG خودرو در ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از آنجا که یک آسیب ناچیز می‌تواند باعث ایجاد خطر انفجار شود، انجام آزمون هیدرواستاتیک مخازن CNG و بازدید دوره‌ای آنها، از اهمیت زیادی برخوردار است.

«مهناز همتی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد مخازن CNG نصب شده در خودروهای دوگانه سوز، در سه ماه نخست سال جاری 304 مخزن خودرو، مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت.

وی گفت: از آنجا که مخازن CNG خودرویی، تحت فشار حدود ۳۰۰ بار هستند، آسیب ناچیز می‌تواند باعث ایجاد خطر انفجار شود، از این رو انجام آزمون هیدرواستاتیک مخازن CNG و بازدید دوره‌ای آنها، از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر یک آزمایشگاه همکار و مورد تأیید استاندارد در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خودرو در استان فعالیت دارد که بر اساس استاندارد ملی مربوطه و با همکاری بازرسان استاندارد، مخازن ذخیره CNG منصوبه بر روی خودروهای دوگانه سوز را مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار می‌دهد.

همتی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های همکار توسط کارشناسان اداره کل استاندارد مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت تأمین شرایط کیفی، در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبار می‌شوند، تصریح کرد: مردم در صورت داشتن هر گونه شکایت یا مشاهده تخلف از آزمایشگاه‌های آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خورو، می‌توانند موارد خود را به اداره کل استاندارد استان ایلام اعلام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟