14 هزار قاری قرآن در کشور تربیت شده اند


14 هزار قاری قرآن در کشور تربیت شده اند

حجت الاسلام اخوان صباغ از آموزش 14 هزار قاری قرآن توسط یکی از اساتید قرآنی درکشور خبر داد و گفت: متاسفانه قرآن در سیستم فرهنگی کشور در نقطه آخر برنامه ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «مهدی اخوان صباغ» عصر امروز (چهارشنبه، ۱۸ تیر) در نشست با اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان گیلان در اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: پیشکسوتان قرآن گنج‌های بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رییس دارالقرآن کریم کشور با بیان اینکه ۱۴ هزار شاگرد و قاری قرآنی در کشور توسط یکی از اساتید تربیت شد گفت: از همه اساتید، پیشکسوتان و مربیان قرآنی خواستاریم با وجود همه محدودیت‌ها در مسیر خود ثابت قدم باشند زیرا رمز زنده نگه‌داشتن فعالیت‌های دینی اخلاص در عمل است.

وی با تاکید بر اینکه در سخت ترین شرایط آموزش قرآن رها نشود افزود: پیشکسوتان قرآنی با ایجاد انگیزه و نشاط به جوانان و نسل‌های آینده این کشور در راستای آموزش‌های دینی و قرآنی کوشا باشند.‌

حجت‌الاسلام اخوان صباغ با اشاره به اینکه قرآن در سیستم فرهنگی کشور در نقطه آخر برنامه ها قرار گرفته است، بر ضرورت آسیب شناسی مشکلات حوزه قرآن تاکید و تصریح کرد: با وجود تهاجمات فرهنگی همگی بایستی در ترویج کلام الهی کوشا باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ترویج محافل انس با قرآن، رفتار و کردار پسندیده و نیک در جامعه را گسترش می دهد و از آسیب های جدی جلوگیری می کند‌.

پایان پیام/383

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه