جلوی خروج مرغ از استان را می‌گیریم


جلوی خروج مرغ از استان را می‌گیریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه کمبود مرغ در بازار همدان وجود ندارد، گفت: روز گذشته -شنبه 22 تیرماه- 140 تن مرغ در استان همدان توزیع شده است و کمبودی در بازار وجود ندارد.

حمیدرضا متین در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه خروج مرغ از استان بر عهده سازمان صمت نیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه سایر استان ها مصوبه ستاد تنظیم بازار را رعایت نکردند و قیمت مرغ در این استان ها بالاتر از همدان است، مرغ همدان به استان های مجاور فروخته می‌شود.

وی با بیان اینکه جلوی خروج مرغ از استان را می‌گیریم، تصریح کرد: باید سازمان جهادکشاورزی سهیمه مرغداران را به سازمان صمت اعلام کند تا از خروج مرغ به خارج از استان جلوگیری شود ضمن اینکه شب های گذشته شش کامیون ۲.۵ تنی حامل مرغ را در شهرستان رزن توقیف کردیم.

متین با تأکید بر اینکه در بازار استان همدان کمبود مرغ وجود ندارد، ادامه داد: اگر کمبود مرغ وجود داشت اجازه داشتیم ۳۰ تن مرغ منجمد وارد بازار کنیم درحالیکه هفته گذشته حتی یک تن هم مرغ منجمد آزاد نشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان یادآور شد: استان همدان از نظر قیمت و میزان مرغ وضعیت خوبی نسبت به استان های مجاور دارد و به شدت بازار مرغ کنترل می‌شود به طوریکه در شب های گذشته کامیون های حاوی مرغ زنده توقیف و بعد از کشتار وارد استان شد.

وی با تأکید بر اینکه در روزهای عادی در شهر همدان ۷۰ تا ۹۵ تن مرغ مصرف می‌شد، بیان کرد: در حال حاضر مصرف مرغ در همدان به ۵۵ تا ۶۰ تن در روز رسیده است به طوریکه تقاضا برای خرید مرغ در بین مردم کاهش یافته بنابراین کمبود مرغ در بازار نداریم و هر زمان که کمبود وجود داشته باشد، بلافاصله مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!