افشای تصویری از فورد برانکو پیش از رونمایی رسمی


چندین دهه صبر کردیم تا فورد برانکو دوباره به نمایندگی‌های فروش بازگردد و حالا این انتظار تقریباً به پایان رسیده است چراکه فورد سرانجام فردا رسماً برانکوی جدید را رونمایی خواهد کرد. فورد زمان زیادی را برای توسعهٔ این خودرو صرف کرده و با توجه به اطلاعاتی که داریم، نسل جدید برانکو ارزش دهه‌ها انتظار … The post افشای تصویری از فورد برانکو پیش از...

چندین دهه صبر کردیم تا فورد برانکو دوباره به نمایندگی‌های فروش بازگردد و حالا این انتظار تقریباً به پایان رسیده است چراکه فورد سرانجام فردا رسماً برانکوی جدید را رونمایی خواهد کرد. فورد زمان زیادی را برای توسعهٔ این خودرو صرف کرده و با توجه به اطلاعاتی که داریم، نسل جدید برانکو ارزش دهه‌ها انتظار را داشته است. حال اما یک روز مانده به رونمایی رسمی، تصویر جدیدی از برانکو افشا شده است که می‌توان آن‌را جالب‌ترین تصویر از این خودرو تا به امروز دانست زیرا در این تصویر یک برانکوی دودر دیده می‌شود که فاقد سقف و در است.

افشای تصویری از فورد برانکو پیش از رونمایی رسمی

این تصویر شایعات هیجان‌انگیز در مورد ارائهٔ نسخهٔ روباز برانکو را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که با آغاز فروش برانکوی جدید در اواخر سال جاری شاهد چه رقابت سختی با جیپ رانگلر خواهیم بود. برانکوی دودر بدون سقف و درها بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد آفرودری عالی برای درنوردیدن هر نوع مسیری است. در این ماشین همچنین ویژگی‌های هوشمندانه‌ای مثل محل نصب آینه‌های جانبی به چشم می‌خورد که امکان برداشتن آسان درها بدون نیاز به استفاده از آینه‌های جانبی افترمارکتی را فراهم می‌کند. این موضوع یکی از نقص‌های طراحی جیپ رانگلر محسوب می‌شود.

افشای تصویری از فورد برانکو پیش از رونمایی رسمی

در طراحی برانکوی جدید همچنین از بسیاری از ویژگی‌های طراحی برانکوی اولیه مثل چراغ‌های جلوی گِرد و طراحی خاص جلوپنجره استفاده شده است. البته طراحی کلی این اس‌یووی جدید فورد ترکیبی از ویژگی‌های مدرن با طرح نمادین جعبه‌ای شکل برانکو است. فورد تاکنون تیزرهای زیادی از نسل جدید برانکو منتشر کرده که هرکدام بخشی از ظاهر خودرو را نشان می‌دهند اما دراین‌بین یکی از تیزرها جالب‌تر از بقیه است زیرا نشان می‌دهد که نسل جدید برانکو در سه نسخهٔ مختلف شامل دودر، چهاردر و اسپرت ارائه می‌شود که آخری در اصل یک کراس‌اوور بوده و برای استفاده‌های جاده‌ای و شهری مناسب‌تر است. برای دیدن تصاویر کامل نسل جدید برانکو و اطلاع از مشخصات فنی آن، در روز رونمایی همراه پدال باشید.

افشای تصویری از فورد برانکو پیش از رونمایی رسمی

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!