برگزاری دوره آموزشی جامع بورس در قم


برگزاری دوره آموزشی جامع بورس در قم

مدیر مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی واحد استان قم، از برگزاری دوره آموزش جامع بورس در این مرکز خبر داد.

مرضیه سادات موسوی در گفتگو با ایسنا، گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور، تقاضای عمومی برای ورود به بازار بورس بسیار افزایش داشته و اقبال عمومی برای سرمایه‌گذاری در این بخش شکل گرفته است.

وی افزود: باتوجه به اینکه ورود به بازار بورس، جهت حفظ و افزایش سرمایه، نیاز به آموزش و یادگیری دارد، از این رو جهاد دانشگاهی با توجه رسالتی که در رفع نیاز های آموزشی کشور دارد، برگزاری دوره آموزشی جامع بورس را برنامه ریزی کرده است.

مدیر مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: این دوره در 64 ساعت برای متقاضیان ورود به بازار بورس تدوین شده است که به طور کامل مفاهیم، مقدمات و تحلیل بنیادین توسط مدرسین این دوره به فراگیران آموزش داده می‌‎شود تا به راحتی بتوانند با علم و آگاهی به سرمایه‌گذاری در بازار بورس بپردازند.

وی ادامه داد: دوره جامع بورس جهاد دانشگاهی در مدت زمان کمی به ظرفیت کامل رسید و جلسه اول این دوره به صورت رایگان در روز پنج‌شنبه 19 تیرماه با استقبال بی‌نظیر متقاضیان برگزار شد در حالی که با توجه به شرایط و محدودیت‌های فضای فیزیکی این مرکز در شرایط شیوع ویروس کرونا تنها 26 نفر از متقاضیان پذیرش شدند.

موسوی با اشاره به این که این دوره در مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی واقع در کوچه 13 بلوار امین برگزار می شود تاکید کرد: باتوجه به تقاضای افراد جامانده از این دوره و متقاضیان جدید، ثبت‌نام دوره جدید از روز شنبه 21 تیرماه در مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی واقع در میدان مصلی، بلوار شهید منتظری، کوچه 28، آغاز شده است و به زودی در این مرکز برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهارکرد: لذا علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با تماس با شماره 31654 و یا مراجعه حضوری به مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتاهی پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟