قلعه‌نویی: دلم می‌سوزد که مزد زحماتمان را نمی‌گیریم


قلعه‌نویی: دلم می‌سوزد که مزد زحماتمان را نمی‌گیریم

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: از فوتبال تیم ما نمی‌شود ایراد گرفت و فقط کم شانس بودیم که موقعیت‌هایمان گل نشد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از توقف تیمش مقابل پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار کرد: به آقای افاضلی تبریک می‌گویم. دیگر نمی دانم چه بگویم چرا که تیممان به این خوبی فوتبال بازی می‌کند. از پنالتی گرفته تا ضربه تیر دروازه بسیار خوب بودیم. روی یک توپ معمولی سه نفر از بازیکنانمان اشتباه کردند و گل خوردیم. روی توپ معمولی گل خوردیم. دلم برای زحمت بازیکنانمان می‌سوزد.

او ادامه داد: اگر تیممان خوب نبود می‌گفتم. دلم می‌سوزد که مزد زحماتمان را نمی‌گیریم. واقعا بد شانس بودیم که توپمان گل نشد و محمد طیبی و سعید آقایی اشتباه کنند و گل بخوریم. به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گویم. نمی‌توانم از آن‌ها خورده بگیرم چرا که بازی خوبی ارائه دادند.

سرمربی سپاهان اصفهان درباره داوری گفت: حداقل دو پنالتی برای ما نگرفتند. امیدوارم من اشتباه کرده باشم. به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم ولی نمی‌دانم چه بگویم. باید به خودمان خرده بگیریم چرا که وقتی گل نمی‌زنیم باید گل بخوریم.

او درباره زیاد شدن اختلاف تیمش با پرسپولیس هم گفت: ما تلاشمان را همچنان می‌کنیم و امیدواریم. از این فوتبال نمی‌شود ایراد گرفت و فقط بد شانس و کم شانس بودیم که موقعیت‌هایمان گل نشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی