بازی UFC 4 به صورت رسمی معرفی شد


بازی UFC 4 به صورت رسمی معرفی شد

الکترونیک آرتز به صروت رسمی بازی UFC 4 به عنوان چهارمین نسخه از سری EA Sports UFC را معرفی کرده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. این معرفی همراه با انتشار تریلر و اعلام تاریخ عرضه بازی همراه بوده است. بازی UFC 4 قرار است در تاریخ 14 آگوست (24 مرداد)، تقریبا یک ماه دیگر، در سراسر جهان عرضه می‌شود. این عنوان از هم‌اکنون برای پیش خرید بر روی...

الکترونیک آرتز به صروت رسمی بازی UFC 4 به عنوان چهارمین نسخه از سری EA Sports UFC را معرفی کرده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

این معرفی همراه با انتشار تریلر و اعلام تاریخ عرضه بازی همراه بوده است. بازی UFC 4 قرار است در تاریخ 14 آگوست (۲۴ مرداد)، تقریبا یک ماه دیگر، در سراسر جهان عرضه می‌شود. این عنوان از هم‌اکنون برای پیش خرید بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. این بازی قرار است نسبت به گذشته همراه یک سری بهبود و بخش‌های جدید عرضه شود.

مبارزان اصلی بر روی کاور این نسخه خورخه مازویدال (Jorge Masvidal) و ازرائیل ادسانیا (Israel Adesanya) هستند. از سال 2014 این اولین باری است که «کانر مک‌گرگور» (Conor McGregor) بر روی کاور بازی قرار نگرفته است.

در این نسخه قرار است مبارزانی خارج از یواف‌سی، نظیر بروس لی، انتونی جاشوا و تایسون فیوری حضور داشته باشند. البته این مبارزان قرار است از مزایای پیش خرید کردن بازی خواهند بود. در این نسخه همچنین قرار است مبارزات بسیار روان‌تر باشند. اخیرا ورزش هنرهای رزمی ترکیبی طرفداران بیشتری پیدا کرده است، چون پس از تعطیلی تمام ورزش‌ها به خاطر بحران کرونا، یواف‌سی توانست به سرعت بازگردد و چندین سری مبارزه بسیار عالی فراهم کند. اگر پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس از نسل قبل به صورت کامل پشتیبانی کنند، احتمالا این عنوان در نسل نهم نیز در دسترس خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا