اکران فیلم Monster Hunter تا سال 2021 تاخیر خورد


اکران فیلم Monster Hunter تا سال 2021 تاخیر خورد

اکران فیلم Monster Hunter که توسط سونی در دست ساخت قرار دارد، هفت ماه عقب برده شده و تا سال 2021 تاخیر خورده است. در ادامه خبر همراه گیم‎‌شات باشید. ساخت فیلم Monster Hunter در سال 2018 تایید شده و جدا از چند خبر مربوط به جذب بازیگران و چند عکس، اخبار چندان زیادی از این فیلم در دسترس نیست. هنوز دلیل این تاخیر اعلام نشده و معلوم نیست که به خاطر...

اکران فیلم Monster Hunter که توسط سونی در دست ساخت قرار دارد، هفت ماه عقب برده شده و تا سال 2021 تاخیر خورده است. در ادامه خبر همراه گیم‎‌شات باشید.

ساخت فیلم Monster Hunter در سال 2018 تایید شده و جدا از چند خبر مربوط به جذب بازیگران و چند عکس، اخبار چندان زیادی از این فیلم در دسترس نیست. هنوز دلیل این تاخیر اعلام نشده و معلوم نیست که به خاطر بحران کرونا است یا در تولید فیلم مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای ایجاد شده است. در هر صورت در ماه آپریل 2021 اگر سینماها باز باشند، این فیلم بر روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

Monster Hunter یک اقتباس از این سری بازی ویدئویی است و «میلا یوویچ» (Milla Jovovich) بازیگر نقش اصلی آن خواهد بود. تونی جا (Tony Jaa) دیگر نقش اصلی آن و کارگردان این فیلم پاول اندرسون (Paul W.S. Anderson) است. این اثر یک اقتباس مستقیم از سری بازی Monster Hunter نخواهد بود و شخصیت میلا یوویچ در بازی‌ها حضور دارد، ولی عناصر اصلی فیلم از بازی الهام گرفته شده‌اند.

پاول اندرسون فیلم خودش را با سری جدید فیلم‌های Jurassic World مقایسه می‌کند و از نظر او شباهت بسیاری بین دو اثر وجود دارد. همچنین بازیگرانی مثل مگان گود، ران پرلمن، جاش هلمن و دیگو بونتا در Monster Hunter ایفای نقش می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط