نجات شهروندان از آسانسور و مهار آتش‌سوزی در آستارا


نجات شهروندان از آسانسور و مهار آتش‌سوزی در آستارا

آستارا - ایرنا - مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: آتش‌نشانان، چهار شهروند محبوس در آسانسور را نجات دادند و آتش‌سوزی فضای سبز را در چهار نقطه شهر مهار کردند.

بابک لطف جویی روز شنبه در ایستگاه آتش نشانی آستارا اظهار کرد: امروز چهار شهروند به علت قطعی برق در داخل آسانسور گیر کرده بودند و شهروندان در ساعات اوج مصرف برق یعنی از ۱۲ تا ۱۶ و از ۲۰ تا ۲۴ به علت احتمال قطع برق و توقف آسانسور، از آن کمتر استفاده کنند.

وی افزود: مدیران آپارتمان‌ها کلیدهای آسانسورها را در دسترس قرار دهند تا آتش نشانان محبوس شدگان را سریع خارج کنند و شهروندان و گردشگران در اینگونه حوادث، با شماره ۱۲۵ تماس و از واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کمک بگیرند.

وی ادامه داد: در ۲ روز گذشته آتش نشانان آستارا با ۲ خودرو اطفا حریق، آتش سوزی پوشش گیاهی و فضای سبز را در چهار نقطه شهر مهار کردند و شهروندان و گردشگران از روشن کردن آتش در جنگل و فضای سبز خودداری کنند.

واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی، پنج خودروی سنگین و نیمه سنگین، یک خودروی امداد و ۲ تانکر آب رسان فعالیت می‌کند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس