تعلل اجرای پروژه‌های مدیریت پسماند افزایش هزینه‌ها و مشکلات را در پی دارد


تعلل اجرای پروژه‌های مدیریت پسماند افزایش هزینه‌ها و مشکلات را در پی دارد

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر جهت تکمیل پروژه‌های مدیریت پسماند شهرستان، گفت: طولانی شدن اجرای این پروژه‌ها به دلایل مختلف، منجر به تحمیل هزینه‌های اضافی و افزایش مشکلات در روند اجرای آن می‌شود.

علی فتح‌اللهی در نشست با نمایندگان شهرستان رشت که با موضوع بررسی مشکلات طرح ساماندهی سایت زباله سراوان برگزار شد، با تاکید بر لزوم پیگیری و رفع مشکلات پیش روی احداث پروژه زباله سوز و بهره برداری از پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان، اظهار کرد: حل معضل پسماند شهرستان و ساماندهی سایت زباله سراوان از دغدغه‌های بسیار مهم شهرستان و حتی استان است و به همین دلیل این موضوع به عنوان اولین اولویت شهرستان مطرح می‌شود تا با بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان، شاهد رفع این مشکلات در اسرع وقت باشیم.

وی تامین اعتبارات و منابع مالی اجرای این پروژه‌ها را یکی از مهمترین مسائل پیش روی اجرای آن دانست و افزود: متاسفانه کند بودن اجرای این پروژه‌ها و ایجاد مسائل و مشکلات مختلف در فرآیند اجرایی آن، منجر به افزایش میزان هزینه مورد نیاز پروژه‌ها در اثر گذشت زمان شده که نیاز است با تخصیص اعتبارات ملی جهت اجرای این پروژه‌ها هر چه سریعتر مسائل مربوط به مدیریت پسماند مرکز استان، رفع شود.

فرماندار رشت بر لزوم پیگیری مستمر و نظارت دقیق شهرداری رشت بر روند اجرای پروژه‌های مدیریت پسماند شهرستان، تاکید و تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، جلسات پیگیری روند اجرای پروژه‌های ساماندهی زباله سراوان، ماهانه برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این نشست شهردار رشت به تشریح مسائل و مشکلات اجرایی پروژه‌های مدیریت پسماند شهرستان پرداخت و در ادامه نمایندگان شهرستان رشت نیز با تاکید بر لزوم پیگیری سریع این پروژه‌ها با توجه به اهمیت آن، آمادگی کامل خود را جهت کمک به تامین اعتبار و رفع مشکلات پیش روی آن اعلام کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول