گلایه افشین پیروانی از فدراسیون فوتبال: نباید با کریم باقری مذاکره می کردند


گلایه افشین پیروانی از فدراسیون فوتبال: نباید با کریم باقری مذاکره می کردند

افشین پیروانی ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باقری با ما قرارداد دارد اما فدراسیون فوتبال با وی مانند دراگان اسکوچیچ رفتار کرد. نوشته گلایه افشین پیروانی از فدراسیون فوتبال: نباید با کریم باقری مذاکره می کردند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گلایه افشین پیروانی از فدراسیون فوتبال: نباید با کریم باقری مذاکره می کردند

افشین پیروانی: فدراسیون فوتبال با کریم باقری نباید مذاکره می کرد
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵
گلایه افشین پیروانی از فدراسیون فوتبال: نباید با کریم باقری مذاکره می کردند

افشین پیروانی ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باقری با ما قرارداد دارد اما فدراسیون فوتبال با وی مانند دراگان اسکوچیچ رفتار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی در باره ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دلیل تمیز نشدن رختکن پرسپولیس پس از دیدار با ماشین سازی اظهار داشت:

دو موضوع وجود دارد. اولین دلیل این بود که ما اشتباه کردیم زیرا پرواز چارتر داشتیم و باید سریع به فرودگاه می‌رفتیم. ادب و اخلاق حکم می‌کرد رختکن را تمیز کنیم و این موضوع را قبول دارم به همین دلیل عذرخواهی کردم. خواهش می‌کنم به مسائلی بپردازیم که به فوتبال ایران کمک کند.

وی افزود:

اتفاقات فوتبال و ورزش ما این شده چرا پرسپولیس رختکن خود را تمیز نکرده است. تیم ما ساعت ۲۰:۴۵ پرواز چارتر داشت و در بین دو نیمه کل اعضای کادر پزشکی به جز پزشک، فیزیوتراپ و تدارکات خود را فرستادیم تا کارت پرواز بگیرند. یک تیم در سفر وسایل زیادی به همراه دارد. حالا دوستان از رختکن ما فیلم و عکس گرفته و آن را منتشر کرده‌اند.

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد:

من از میزبانی ماشین سازی در ابتدای ورود پرسپولیس به تبریز، در جریان بازی و همچنین پس از آن تشکر کردم چراکه تیم ماشین سازی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بود. هیچ وقت آدم با یک غلط صفر نمی‌شود. اشتباه داشتیم اما ان شاالله عذر ما را بپذیرند. با این وجود می‌گویم دامن زدن به این موضوع چندان قشنگ نیست.

پیروانی در باره آخرین وضعیت سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک توضیح داد:

بیرانوند طبق قراردادی که با باشگاه آنتورپ داشته قرار بود در تمرینات این تیم شرکت کند، پس از تاریخ ۱۱ تیر با هماهنگی خودش از ورود او به تمرینات پرسپولیس جلوگیری کردیم تا مشکلی برای علیرضا به وجود نیاید. دو روز پیش قبل از اعزام به تبریز منتظر بودیم بیرانوند به تمرین بیاید تا برای وی مراسم خداحافظی برگزار کنیم اما نتوانست بیاید. به هر حال برای بیرانوند آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

وی افزود:

علیرضا سختی‌های زیادی کشید و لطف خدا هم شامل حالش شد اما من هم از طریق رسانه‌ها متوجه شدم برای سفر وی مشکل ایجاد شده است. ارتباط خاصی با بیرانوند نداریم و بحث سفر او به بلژیک را خودش پیگیری می‌کند.

مدیر تیم پرسپولیس در باره گلایه‌های یحیی گل محمدی نسبت به وضعیت مدیریتی باشگاه گفت:

حسن مصاحبه الان من این است اتفاق‌هایی که هفته گذشته برای پرسپولیس رخ داد ورق می‌زنید و برخی از این موارد هم حاشیه‌ای است، البته من به این سوال‌ها پاسخ می‌دهم. انتقاد یحیی گل محمدی این است که ترکیب اعضای هیات مدیره باشگاه مدت‌هاست که کامل نیست. پرسپولیس مشکلات زیادی مانند مسائل مالی دارد. اگر ما تونل ضد عفونی، پرواز چارتر و دو اتوبوس می‌گیریم دلیل این نیست که کسی از پرسپولیس حمایت می‌کند.

پیروانی تصریح کرد:

تمام این موارد با تلاش‌های باشگاه، تمام مسئولان تیم و افرادی که دستی بر آتش دارند انجام می‌شود. انتقاد گل محمدی به مجموعه تیم این است که هیات مدیره کامل باشد؛ چراکه ۵ فکر بهتر از ۳ فکر است و باید در کنار هم مشکلات را حل کرد. در آرامش و به دور از مشکل کارهایمان را انجام می‌دهیم.

وی درباره احتمال جدایی کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس و حضور در کادر فنی تیم ملی گفت:

باقری با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و از سرمایه‌های ماست ولی کادر فنی و باشگاه دوست دارند وی در کنار تیم باشد مگر اینکه خودش تصمیم دیگری بگیرد. گل محمدی هم گفت تفکر حرفه‌ای می‌گوید نباید با مربی‌ای که با یک باشگاه قرارداد دارد صحبت شود.

پیروانی ادامه داد:

هر چند بحث ملی است اما کاری که فدراسیون با کریم باقری انجام داد، مانند کاری بود که با دراگان اسکوچیچ انجام شد. گل محمدی و مجموعه باشگاه پرسپولیس توقع داشتند در این زمینه هماهنگی بیشتری صورت بگیرد. امیدوارم این مسائل تجربه ای باشد تا دیگر چنین اشتباهاتی تکرار نشود.

مدیر تیم پرسپولیس درباره تدابیر این باشگاه برای جشن قهرمانی اظهار داشت:

الان هدف ما این نیست هفته دیگر قهرمان شویم بلکه در تمام بازی ها از پرسپولیس توقع برد وجود دارد. ان شالله در کنار قهرمانی، بیشترین امتیاز و بهترین نتایج را هم بگیریم. برای هر بازی تفکر داریم. هواداران سهم زیادی در نتیجه گیری ما داشتند و الان هم از راه دور به تیم انرژی مثبت می دهند. باید دید کرونا تا چه اندازه به ما اجازه برگزاری جشن قهرمانی می دهد اما تلاش می کنیم این اتفاق را به هر طریقی و در هرجایی که امکان دارد رقم بزنیم.

پیروانی درباره احتمال حضور تعداد محدودی از هواداران پرسپولیس برای برگزاری جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه آزادی گفت:

از خدای مان است تعدادی هوادار کنار تیم باشند اما تصمیم گیرنده نیستیم و امیدوارم تا روزی که می خواهیم جشن قهرمانی بگیریم، شرایط کرونا بهتر شود و تعدادی هوادار به ورزشگاه بیایند. تصمیم گیرنده در این زمینه سازمان لیگ است و امیدوارم اگر قرار است جام را بالای سر ببریم با رعایت پروتکل ها و حفظ فاصله گذاری اجتماعی تعدادی از هواداران در کنار تیم پرسپولیس باشند.

وی درباره دلیل مبتلا نشدن اعضای تیم پرسپولیس به کرونا توضیح داد:

همه تیم ها در این زمینه زحمت می کشند و در هر صنف و شغلی باید به اجبار مباحث بهداشتی را رعایت کنیم اما بازیکن در طول روز ۲،۳ ساعت بیشتر در اختیار باشگاه نیست. بازیکن رفت و آمد دارد و برای خرید به اماکن مختلف می رود. احتمال دارد ویروس از همین طریق به بازیکنان برخی تیم ها منتقل شده باشد. ما هم مانند سایر تیم ها زحمت می کشیم.

مدیر تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد:

اگر برای همین سفر به تبریز پرواز چارتر نمی گرفتیم باید ۲ روز در هتل می ماندیم. هزینه پرواز چارتر و یک روز اقامت در هتل کمتر از ۲ روز هتل گرفتن بدون چارتر شد. ۲ اتوبوس هم از تهران به تبریز فرستادیم و در این شهر ضدعفونی شد. سالن CIP هم اجاره کردیم. تمام این تلاش ها را انجام دادیم تا اتفاقی نیفتاد. امیدوارم روزی برسد که بیماری کرونا از بین برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403