امیدواریم حق به حق‌دار برسد


امیدواریم حق به حق‌دار برسد

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم با اشاره به لغو بازی تیم پارس جنوبی مقابل استقلال گفت: امیدواریم که اخلاق مداری در فوتبال رعایت شود و حق به حق‌دار برسد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ بهرام رضائیان در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان درباره بازی ۱۵ تیر این تیم با استقلال اظهار داشت: داوران، ناظران و سایر عوامل مربوط به بازی همگی برای انجام این مسابقه حاضر شدند. پس از مدتی از طرف تیم استقلال اعلام شد که پرواز آنان به روز بعد موکول شده است.
وی افزود: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به طور رسمی علت برگزار نشدن این مسابقه را به ما اعلام نکرده اند و ما پیگیر این موضوع هستیم.
رضائیان با اشاره به اینکه نیازی به مطرح کردن این مساله به فیفا نیست، گفت: اگر تصمیم تیم استقلال بر این بود تا در بازی حاضر نشود باید طبق قانون از ۷۲ ساعت قبل به ما اعلام می‌کردند. فدراسیون و سازمان لیگ نیز به آنان ابلاغ کردند که باید در بازی حاضر شوند؛ به تیم ما نیز اعلام شد که ممکن است تیم استقلال با ۲۴ ساعت تاخیر در بازی حاضر شود و ما در این باره نیز اعلام آمادگی کردیم.
مدیر عامل تیم پارس جنوبی جم تصریح کرد: فهرست بازیکنان استقلال که به کرونا مبتلا شدند مشخص است و این میزان به ۲۵ درصد نرسیده است، تیم استقلال در بازی امروز هم حاضر خواهد شد. امیدواریم که اخلاق مداری در فوتبال رعایت شود و حق به حق‌دار برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق