بازی Far Cry 6 رسما تایید شد


بازی Far Cry 6 رسما تایید شد

پس از کش و قوس های فراوان و شایعات متعدد، بازی Far Cry 6 – فار کرای 6 سرانجام به صورت رسمی تایید شد. معرفی کامل این بازی به زودی انجام می‌شود. بازی Far Cry 6 به صورت تصادفی در فهرست بازی‌های فروشگاه پلی استیشن 4 قرار گرفت و سریعا حذف شد اما طرفداران توانستند... نوشته بازی Far Cry 6 رسما تایید شد اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

پس از کش و قوس های فراوان و شایعات متعدد، بازی Far Cry 6 – فار کرای ۶ سرانجام به صورت رسمی تایید شد. معرفی کامل این بازی به زودی انجام می‌شود.

بازی Far Cry 6 به صورت تصادفی در فهرست بازی‌های فروشگاه پلی استیشن ۴ قرار گرفت و سریعا حذف شد اما طرفداران توانستند از آن عکس بگیرند. پس از آن، شرکت سازنده زمان را هدر ندارد و تیزر تریلر معرفی بازی را سریعا منتشر کرد.

بازی Far Cry 6 – فار کرای ۶ رسما تایید شد

شما در قسمت ششم، در مقابل دشمنی به نام آنتون (Anton) با بازی جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) قرار می‌گیرید، طرفداران سریال برکینگ بد (Breaking Bad) به خوبی با این بازیگر آشنا هستند و او را با نام گاس فرینگ (Gus Fring) می‌شناسند. در تیزر معرفی بازی، شما می‌توانید برای لحظاتی با شخصیت آنتون ملاقات کنید.

صفحه رسمی فار کرای در توئیتر هم بازی را تایید کرده و به این نکته اشاره داشته که در جریان رویداد دیجیتالی یوبی‌سافت فوروارد (Ubisoft Forward)، می‌توانید منتظر پخش یک ویدیوی کامل از آن باشید. این احتمال وجود دارد که گیم پلی بازی نیز در این مراسم نمایش داده شود.

بازی Far Cry 6 رسما تایید شد

بازی Far Cry 6 رسما تایید شد

یوبی‌سافت قصد داشت تا بازی را تا زمان برگزاری رویداد فوروارد پنهان کند اما اطلاعات و تصاویر فاش شده از بازی آن‌ها را مجبور کرد تا اولین تیزر اثر را منتشر کنند.

قرار گرفتن تصادفی بازی در فهرست بازی‌های فروشگاه پلی استیشن ۴ با اطلاعات دیگری هم همراه بود. بازی در یک جزیره گرمسیری خیالی به نام یارا (Yara) اتفاق می‌افتد، جایی که دیکتاتوری به نام آنتون کاستیلو بر روی کار آمده است و حالا می‌خواهد سرزمینش را به روزهای پرافتخار گذشته بازگرداند. آنتون برای رسیدن به اهدافش، حاضر است هر کاری انجام دهد و هر مخالفی را سرکوب کند، پسرش دیگو نیز جا پای پدر گذشته و با او متحد شده است. تصمیمات بی‌رحمانه این دو نفر به یک انقلاب منجر می‌شود و آشوب بزرگی به راه می‌افتد.

شما در نقش مبارزی به نام دانی روخاس (Dani Rojas) بازی می‌کنید و در یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌های مجموعه فار کرای قرار می‌گیرید. بسیاری از مکانیک‌های نسخه‌های قبلی در این قسمت هم وجود دارند و به اسلحه‌ها، ماشین‌ها و متحدان زیادی در بازی دسترسی دارید. شما با استخدام افراد مختلف، می‌توانید گروه خود را قوی‌تر هم کنید.

بازی Far Cry 6 رسما تایید شد

بازی Far Cry 6 رسما تایید شد

تا پیش از این هم شایعه شده بود که قسمت ششم فار کرای، یکی از پنج بازی بزرگ (AAA) شرکت یوبی‌سافت در سال مالی فعلی است و احتمالا تا قبل از ماه آوریل ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. همچنین گفته شده بود که قرار است فضای آمریکای شمالی به طور کلی از مجموعه کنار گذاشته شود.

بازی Far Cry 6 یک اثر بین نسلی به حساب می‌آید اما هنوز نمی‌دانیم که آیا خریداران نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴، نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ را نیز در آینده به صورت رایگان دریافت می‌کنند یا خیر. اگر جواب منفی باشد، بازی از نظر تجاری شرایط عجیبی را تجربه خواهد کرد زیرا اکثر بازی دوستان برای خرید نسخه نسل بعدی آن منتظر می‌مانند.

در جریان رویداد یوبی‌سافت فوروارد، علاوه بر این بازی، به عناوین بزرگ دیگر این شرکت همانند واچ داگز لژیون (Watch Dogs: Legion)، اساسینز کرید: والهالا (Assassin’s Creed Valhalla) و غیره نیز پرداخته خواهد شد و می‌توانید ویدیوهای تازه‌ای از این بازی‌ها نیز مشاهده کنید. در روزهایی که بازار رویدادهای دیجیتال داغ است، شرکت مایکروسافت نیز به زودی یک مراسم دیجیتالی برگزار می‌کند که در آنجا باید منتظر معرفی آثار بزرگی باشیم.

بازی Far Cry 6 هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق