ادعای ستاره پرسپولیس پس از درخشش: پشت سر ما حرف زدند اما خودمان را ثابت کردیم


ادعای ستاره پرسپولیس پس از درخشش: پشت سر ما حرف زدند اما خودمان را ثابت کردیم

رادوشویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل نخوردن در مسابقات اخیر و رکوردهای من اتفاقی نیست و حاصل زحمات کل تیم است. نوشته ادعای ستاره پرسپولیس پس از درخشش: پشت سر ما حرف زدند اما خودمان را ثابت کردیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای ستاره پرسپولیس پس از درخشش: پشت سر ما حرف زدند اما خودمان را ثابت کردیم

رادوشویچ: ‌پرسپولیس قهرمان شود، رکورد من مهم نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵
ادعای ستاره پرسپولیس پس از درخشش: پشت سر ما حرف زدند اما خودمان را ثابت کردیم

رادوشویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل نخوردن در مسابقات اخیر و رکوردهای من اتفاقی نیست و حاصل زحمات کل تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ ، در دیدار برابر ماشین‌سازی نهمین بازی فصل خود را تجربه کرد و مانند مسابقات قبل برای پرسپولیس خوش یمن بود و بار دیگر سرخپوشان با حضور این دروازه بان برنده مسابقه بودند. رادوشویچ در ۹ بازی که برای پرسپولیس به میدان تنها یک گل دریافت کرده است و رکورد خوبی در اختیار دارد. رادوشویچ دروازه‌بان در مورد مسائل مختلف از جمله بازی با ماشین سازی، حفظ رکورد کلین‌شیت و پیروزی‌هایش و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با ماشین‌سازی چطور بود؟

بازی خوبی بود. توانستیم کنترل این مسابقه را در اختیار داشته باشیم و از طرفی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. هدف مان کسب پیروزی در این بازی بود که به آن رسیدیم.

پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه بهتر می‌برد. دلیلش چیست؟

در همه مسابقات هدف ما تنها رسیدن به پیروزی است. به همه مسابقات چه داخل و چه خارج از خانه به یک چشم نگاه می‌کنیم. هیچ تیمی را داخل و یا خارج از خانه دست کم نمی‌گیریم.

البته هر روز که می‌گذرد بیشتر به کسب جام نزدیک می‌شوید؟

درست است، اما تا آخرین بازی لیگ و تا زمانی که جام را لمس نکردیم، خودمان را قهرمان نمی‌دانیم. ثابت کردیم که همدل هستیم و به اعتقاد من پرسپولیس و هوادارانش شایسته کسب چهارمین قهرمانی متوالی هستند.

اما اختلاف امتیاز زیاد شما با سایر تیم‌ها تقریبا این قهرمانی را قطعی کرده است.

درست است. ما برای قهرمانی قاطعانه تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم بدون هیچ حرف و حدیثی و مقتدرانه قهرمان شویم.

به نظر می‌رسد این نتایج پرسپولیس، به خوبی جواب برخی منتقدان را می‌دهد؟

حرف‌های زیادی پشت تیم زدند، اما پرسپولیس در زمین حرفش را می‌زند و قدرت خودش را ثابت می‌کند. هر کس هم در حال حاضر حرفی دارد، به جایگاه پرسپولیس در جدول و اختلاف امتیاز نگاهی بیاندازد.

در بازی برابر ماشین‌سازی توانستی بار دیگر کلین‌شیت کنی.

از این موفقیت خوشحالم. البته این کلین‌شیت زحمت کل تیم است و نباید آن را به پای من نوشت. ما یک تیم هستیم و همه کار‌ها را به صورت گروهی انجام می‌دهیم. البته موفقیت تیم از ثبت کلین شیت مهم‌تر است.

در این فصل در تمام دیدار‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفتی تیم به پیروزی رسیده است.

از این موضوع خوشحالم. البته توجهی به رکورد ندارم، اما وقتی که مقتدرانه قهرمان شویم این موضوع بیش از هر چیز دیگر برای ما خوشحال کننده خواهد بود.

ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه