کشف بیش از 2 هزار حلقه لاستیک خودرو در شهرستان ری


کشف بیش از 2 هزار حلقه لاستیک خودرو در شهرستان ری

شهرری - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ٢ هزار و ١٠٠ حلقه انواع لاستیک خودرو و طی بازرسی های مستمر از یکی از انبارهای جنوب تهران کشف و ضبط شد.

موسی احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسان اداره صمت در راستای بازرسی های مستمر از انبارهای کالای شهرستان ری موفق به کشف این میزان لاستیک شدندکه صاحبان این کالاها به جرم امتناع از عرضه به اداره کل تعزیرات حکومتی برای سیر قانونی پرونده معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ارزش این میزان لاستیک در گزارش بازرسان اداره صمت بیش از ٤٣ میلیارد برآورد شده است، افزود: این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است.

رییس اداره صمت با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

این مسئول یادآور شد: اداره صمت شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج