واکنش پیروانی به اقدام عجیب و زشت پرسپولیسی ها + سند


واکنش پیروانی به اقدام عجیب و زشت پرسپولیسی ها + سند

 افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس گفت: شاید عجله برای پرواز دلیل تمیز نشدن رختکن پرسپولیس بود اما برای این موضوع عذرخواهی می کنیم. نوشته واکنش پیروانی به اقدام عجیب و زشت پرسپولیسی ها + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش پیروانی به اقدام عجیب و زشت پرسپولیسی ها + سند

پیروانی به خاطر وضعیت رختکن پرسپولیس عذرخواهی کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰
واکنش پیروانی به اقدام عجیب و زشت پرسپولیسی ها + سند

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس گفت: شاید عجله برای پرواز دلیل تمیز نشدن رختکن پرسپولیس بود اما برای این موضوع عذرخواهی می کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی در خصوص انتشار تصاویری از رختکن پرسپولیس بعد از بازی با ماشین‌سازی در رسانه‌ها گفت:

به هیچ عنوان قصد توجیه ندارم. شاید برخی به این مسائل اهمیت ندهند و اظهارنظر نکنند، اما ما وظیفه خود می‌دانیم قبل از هر اظهارنظری بگوییم اگر قصوری بوده عذرخواهی ما را بپذیرید. در وهله دوم باید بگویم حقیقتا ما برای رسیدت به پرواز عجله داشتیم و شاید این موضوع باعث جمع نشدن برخی وسائل در رختکن بوده است در هر صورت ما پرسپولیس هستیم و باید در همه مسائل و زمینه‌ها برتر و بهترین باشیم.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس اظهار داشت:

اینکه رختکن را تمیز تحویل دهیم اقدامی است که به واسطه زیرذره بین بودن تیم بزرگ پرسپولیس می‌تواند نوعی فرهنگ سازی باشد. بازهم تاکید می‌کنم اگر قصوری بوده عذر ما را بپذیرید.

افشین پیروانی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت:

جا دارد از میزبانی خوب و شایسته مردم خوب تبریز و باشگاه قدیمی و ریشه‌دار ماشین سازی هم تشکر کنیم. این برد را به هواداران خوب‌مان تبریک می‌گوییم. خوشحالیم که این روز‌ها می‌بریم و هواداران خوشحال هستند، اما ‌ای کاش هواداران هم در استادیوم خاضر بودند. ما البته از دعای خیر آن‌ها محروم نیستیم. شادی برد را با هواداران خوبی که داریم تقسیم می‌کنیم این برد‌ها که ان شالله می‌تواند به پوکر قهرمانی ختم شود را به هواداران خوب‌مان و همه پرسپولیسی‌های عزیز تقدیم می‌کنیم.

واکنش پیروانی به اقدام عجیب و زشت پرسپولیسی ها + سند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...