راه اندازی فروشگاه محصولات حجاب هم زمان با هفته عفاف و حجاب 


راه اندازی فروشگاه محصولات حجاب هم زمان با هفته عفاف و حجاب 

ادیب فلاح گفت: با مشارکت و همراهی اعضای کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی اقدام به راه اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی و حجاب کردیم که خوشبختانه با استقبال بانوان محجبه شهرستان قلعه گنج مواجه شدیم.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با مشارکت و همراهی اعضای کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی اقدام به راه اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی و حجاب کردیم که خوشبختانه با استقبال بانوان محجبه شهرستان قلعه گنج مواجه شدیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج افزود: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا مانند سال های گذشته نمی شد که برنامه های مناسبتی هفته عفاف و حجاب را برگزار کرد بنابراین تصمیم گرفتیم این فروشگاه را راه اندازی کنیم.

وی اظهار کرد: متاسفانه دشمنان با تبلیغات سو به دنبال این هستند که فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه کم رنگ کنند و روزانه لباس هایی که مغایر با پوشش اسلامی بانوان به بازارها عرضه می کنند و گاهی اوقات بانوان محجبه برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با مشکل مواجه هستند بنابراین این فروشگاه را راه اندازی کردیم تا بانوان محجبه بتوانند بدون هیچ گونه دغدغه ای اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این با راه اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی و ملزومات حجاب، زمینه اشتغال ۳ نفر از بانوان عضو کانون فراهم شد.

فلاح اضافه کرد: در این فروشگاه محصولات فرهنگی از جمله قرآن کریم، مفاتیح الجنان، کتب ادعیه و همچنین ساق دست، چادر، گیره روسری و غیره عرضه می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی ابراز کرد: این فروشگاه امروز با حضور امام جمعه شهرستان افتتاح شد و خوشبختانه با استقبال ایشان مواجه شد.

وی در خاتمه بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب تولید محتوا در فضای مجازی بود و در همین راستا پوستر و عکس نوشته هایی با موضوع اهمیت حفظ عفاف و حجاب در گروه های مجازی منتشر کردیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس