250 زندانی دانشجوی پیام نور و علمی کاربردی در حال برگزاری امتحانات هستند


250 زندانی دانشجوی پیام نور و علمی کاربردی در حال برگزاری امتحانات هستند

تهران- ایرنا- معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران گفت: 250 نفر از زندانیانی که در مراکز دانشگاهی پیام نور و علمی کاربردی بعثت تحصیل می‌کنند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در حال برگزاری امتحانات پایان ترم هستند.

به گزارش روز شنبه اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران، علی اسمعیلی در بازدید از دانشگاه جامع علمی کاربردی بعثت یک افزود: امتحانات پایان ترم ۲۵۰ نفر از زندانیان دانشجوی مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی و فراگیر دانشگاه پیام نور که در رشته های حقوق، مدیریت کسب و کار، زبان خارجی و حسابداری تحصیل می کنند، همزمان با دانشگاه های سراسر کشور ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال برگزاری است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران تصریح کرد: هیچ شخصی به خاطر زندانی بودن از حق ادامه تحصیل محروم نمی‌شود و این امکان از نهضت سواد آموزی تا مقطع دکترا برای تمام زندانیان مهیا است.

وی ادامه داد: در محیط زندان برنامه‌های متعددی برای اصلاح و بازپروری مددجویان تدوین شده و به اجرا در می‌آیند که تحصیل زندانیان از اساسی‌ترین برنامه‌های بازپرورانه فرهنگی و تربیتی است.

اسمعیلی خاطر نشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش، امتحانات مدارس دایر در زندان‌ها شامل بازداشتگاه اوین، ندامتگاه‌های قزلحصار، تهران بزرگ و زنان، زندان رجایی شهر و کانون اصلاح و تربیت نیز برگزار شد که در مجموع ۸۵۰ نفر زندانی در آن شرکت داشتند.

مراکز دانشگاهی بعثت یک در بازداشتگاه اوین، دو در ندامتگاه قزلحصار و سه در زندان رجایی شهر فعال می باشد و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی کلاس های حضوری و امتحانات را بین مددجویان برگزار می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور