سال پایانی دولت، سال کاهش فعالیت‌ها نیست


سال پایانی دولت، سال کاهش فعالیت‌ها نیست

وزیر نیرو با اشاره به تداوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال جاری گفت: سال پایانی دولت به معنای کم‌کردن ارتفاع و کاهش دادن سطح فعالیت‌ها نیست.

سال پایانی دولت، سال کاهش فعالیت‌ها نیست
به‌ گزارش پول نیوز، «رضا اردکانیان» روز شنبه در آیین معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران افزود: امید است در سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم، وزارت نیرو ساز و کارهایی همچون گزینش مدیران از طریق فراخوان را از خود به یادگار بگذارد تا استمرار پیدا کند.

وی ادامه داد: شاید انتخاب امسال و نامگذاری آن توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» با وجود همه نظرات، ‌ این معنا را داشته باشد که نه تنها نباید کار و فعالیتی کند شود بلکه تلاش مضاعف هم باید صورت گیرد.

وزیر نیرو گفت: مسئولیت ما به گونه‌ای است که توفیق کار ۲۴ ساعته را برای همه فراهم می‌کند و باید این را قدر دانست؛ امسال همه طرح‌های پویش هر هفته را در زمان‌بندی به ثمر برسانیم.

اردکانیان ادامه داد: توانستیم با کمک هم در کمتر از سه سال، چهار بار مشمول لطف و عنایت مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف باشیم که این، افتخار و مسئولیت سنگینی بر عهده ماست.

وی ادامه داد: این اظهار لطف‌ها از جانب رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری و هم‌وطنان، عاملی است تا بیش از پیش کوشا باشیم.

وزیر نیرو تاکید کرد: دوره‌های زمانی مدیریتی را باید محدود کرده و اجازه دهیم این چرخ با خون و ایده‌های تازه و انگیزه‌های بالا بچرخد و اینکه مدیران با انگیزه و توان بالا انجام وظیفه کنند، حق مردم است.

در این آیین، "آرش کردی" به‌عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران معرفی و از تلاش‌های "غلامرضا خوش‌خلق" در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس