نبود پایگاه انتقال خون دغدغه ای برای مردم هریس


نبود پایگاه انتقال خون دغدغه ای برای مردم هریس

تبریز- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان هریس با بیان اینکه مردم این شهرستان مشتاق در اجرای امور خیریه هستند، گفت: نبود مرکز انتقال خون در این شهرستان به ویژه در شرایط کرونایی به دغدغه عمومی تبدیل شده است.

علی مجیدی روز شنبه به ایرنا گفت: برای خونگیری مردم این شهرستان که متشکل از ۶ شهر و بیش از ۱۰۰ روستا است هر 6 ماه یکبار گروهی از سازمان انتقال خون تبریز به این شهرستان اعزام می‌شود و برای ۵ ساعت اقدام به خونگیری می‌کنند که جوابگوی مردم اهدای کننده نیست و مردم به راحتی نمی‌توانند خون اهدا کنند و در هر بار خونگیری با ازدحام جمعیت مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به نیاز شهرستان برای راه اندازی پایگاه انتقال خون بر ضرورت تلاش همگانی برای تحقق این مهم تاکید کرد و افزود: پایگاه‌های انتقال خون از نیازهای ضروری در این شهرستان بوده و در راستای برطرف کردن این مشکلات امید است هرچه سریع‌تر نسبت به احداث این مرکز اقدام شود.

به گزارش ایرنا، مردم نیکوکار این شهرستان از صبح امروز با حضور در محل استقرار اکیپ سازمان انتقال خون استان در هلال احمر هریس آمادگی خود را برای اهدای خون اعلام کردند.

مجیدی رییس جمعیت هلال احمر هریس به ایرنا گفت: مردم این شهرستان امروز ۸۹ کیسه خون برای نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی اهدا کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !