مهلت ویرایش مدارک طرح ترافیک خبرنگاری تمدید شد


مهلت ویرایش مدارک طرح ترافیک خبرنگاری تمدید شد

تهران- ایرنا- معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ویرایش مدارک طرح ترافیک خبرنگاری خبر داد و گفت: خبرنگاران تا 24 تیرماه فرصت دارند نسبت به ویرایش مدارک خود اقدام کنند.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد:‌ مهلت ویرایش و اصلاح مدارک خبرنگاران تمدید شده است و خبرنگاران تا پایان روز سه شنبه ۲۴ تیر ماه مهلت دارند نسبت به اصلاح و ویرایش مدارک خود در سامانه ی «تهران من» اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده: آن دسته از خبرنگاران که وضعیت «در حال بررسی» برایشان نمایش شده است باید به حساب کاربری در سامانه تهران من (بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران) مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، صحت معرفی‌نامه (با مهر و امضا مدیر مسئول)، تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت مالک بودن خودرو توسط همسر خبرنگار، صفحه اول شناسنامه همسر)، ده اثر منتشر شده در شش ماه گذشته یا لیست بیمه به صورت خوانا و با مهر رسمی مجموعه و امضاء مدیرمسئول، برای خبرنگاران متقاضی مورد تایید قرار خواهد گرفت.

بنابر این اطلاعیه مهلت اعلام شده جهت ویرایش مدارک برای خبرنگاران بار دیگر تمدید نخواهد شد و قطعا آخرین مهلت خبرنگاران جهت ویرایش مدارکشان در سامانه خواهد بود.

همچنین در صورت هرگونه سوال خبرنگاران می توانند با شماره تلفن های، ۹۶۰۱۸۸۶۳ - ۹۶۰۱۸۸۶۵ - ۹۶۰۱۸۸۶۷ - ۹۶۰۱۸۹۲۴ تماس حاصل کنند.

پیش از این خبرنگاران تا ۲۱ تیرماه فرصت داشتند که با مراجعه به سامانه تهران من نسبت به ویرایش مدارک خود اقدام کنند که این فرصت برای خبرنگاران تا روز سه شنبه هفته جاری تمدید شد.

هم اکنون دو طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود می‌شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۱۳ بهمن ماه۹۸، لایحه «تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی سال ۹۹ شهر تهران» را با ۲۱ درصد افزایش تصویب کردند و بر این اساس، نرخ پایه به ۲ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به نرخ سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشت.

بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح های ترافیکی پایتخت در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان