77 کیلو مواد مخدر از 3 متهم کشف شد


حوادث رکنا: 3 خرده فروش مواد مخدر با 75 کیلو تریاک و 2 کیلو هروئین در تهران دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان محله "غرب پایتخت" مبنی بر اینکه یکی از اهالی محل با همکاری دو تن از همدستانش محل سکونتش را پاتوق توزیع مواد مخدر کرده است و تعدادی افراد مشکوک به این محل تردد دارند، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران توضیح داد: نشانی اعلامی تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت و مشخص شد که مالک خانه ای با همکاری دو تن از دوستانش از قاچاقچیان مرزهای کشور، مقداری مواد مخدر تهیه و پس از انتقال به محل سکونتش در حال خرده فروشی مواد مخدر است که تردد این افراد مشکوک در محل موجب نارضایتی اهالی محل را فراهم آورده اند.

این مقام انتظامی افزود: با تایید صحت خبر و هماهنگی های قضائی، اکیپی از تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند علاوه بر متهم اصلی پرونده، دو همدست وی را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بررسی بیشتر ماموران اعزامی موفق شدند، 75 کیلو تریاک و 2 کیلو هروئین کشف شد.

حسنوند در پایان اعلام کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضائی روانه دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا