افزایش مشکلات روانی نیروهای پلیس آمریکا


افزایش مشکلات روانی نیروهای پلیس آمریکا

به گفته مسئولان شهر مینیاپولیس، تعدادی از افسران این شهر به علت مشکل روحی و روانی دیگر سر کار نمی‌آیند و این رورند رو به افزایش است.

افزایش مشکلات روانی نیروهای پلیس آمریکابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛روزنامه واشنگتن پست نوشت: تعدادی از افسران پلیس در شهر مینیاپولیس آمریکا بعد از اعتراضات مربوط به کشته شدن جورج فلوید دچار بیماری اختلال استرسی بعد از حادثه (PTSD) شده اند.

این روزنامه در مطلبی در پایگاه اینترنتی خود افزود به گفته مسئولان شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتای آمریکا تعدادی از این افسران به دلیل بروز این مشکل روحی روانی دیگر سر کار نمی‌آیند و عده دیگری از آن‌ها هم به احتمال زیاد این شغل را رها می‌کنند.
وکیل این افسران پلیس گفت فعالیت در نیروی انتظامی شغل پر استرسی است، اما اتفاقات دو ماه گذشته در مینیاپولیس موجب شده تا بسیاری از افسران پلیس دیگر تاب تحمل نداشته باشند.
این افسران می‌گویند اعتراضات مربوط به کشته شدن جورج فلوید به شدت آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.
معترضان به رفتار تبعیض آمیز و خشونت بار علیه اقلیت‌ها اعتراض داشتند. در جریان یکی از اعتراضات خشونت بار در ماه مه ۱۳ افسر پلیس در کلانتری بودند که معترضان به آنجا حمله کردند. برخی از آن‌ها فکر می‌کردند دیگر زنده نخواهند ماند.
وکیل آن‌ها گفت این آسیب روحی و روانی باعث شده تا تعدادی از آن‌ها دیگر نتوانند به کار خود در اداره پلیس ادامه دهند.
مقامات مینیاپولیس و اداره پلیس این شهر تعداد افسران آسیب دیده روحی را که وکیل آن‌ها ارائه کرده است، تایید نکرده اند.
پلیس مینیاپولیس اعلام کرد در جریان اعتراضات، افسران پلیس آسیب جدی ندیده اند. مقامات مسئول هم میزان خسارات وارد شده را حدود ۵۰۰ میلیون دلار برآورد کردند.
به گفته وکیل افسران آسیب دیده روحی احتمالا تعداد افرادی که برای بهره مندی از مزایای ناتوانی در انجام وظیفه به دلیل اختلال استرسی درخواست خواهند کرد، بیشتر می‌شود. او گفت موکلین او مردان و زنانی هستند که سال‌ها و دهه‌ها خدمت کرده اند و نمی‌خواستند شغل خود را رها کنند، اما اکنون چاره دیگری ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق