کارگزاری کیان پول سهام عدالت را 2 هفته‌ای واریز می‌کند


کارگزاری کیان پول سهام عدالت را 2 هفته‌ای واریز می‌کند

به گفته مسئول پشتیبانی سهام عدالت در کارگزاری کیان، بین 10 تا 15 روز پس از ثبت سفارش از سوی سهامدار، سهام فروخته و پول آن واریز می‌شود و مبلغ آن را شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تعیین می‌کند. نوشته کارگزاری کیان پول سهام عدالت را 2 هفته‌ای واریز می‌کند اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، برخی از سهامداران سهام عدالت که برای فروش سهام خود از طریق کارگزاری کیان اقدام کرده‌اند نسبت به تاخیری در واریز و مبلغ پول سهام معترض هستند.

یکی از مخاطبان نوشته است: «کارگزاری کیاااااان که یک نوبت واریزی داشته فق ۱۴۰ تومن کی پیگیری میکنه تور خدا کارگزاری کیان چرا هیچ اقدامی نمیکنه.»

مخاطبی در خصوص مبلغ واریزی نوشت: «کارگزاری کیان را پیگیری کنید چرا خیلی کم واریز کرده است بیشتر بانک ها و کارگزاری ها حداقل برای افرادی دو میلیون الی چهار میلیون واریز کرده است ولی کارگزاری کیان برای افرادی از ۵۰ هزار تا ۳۰۰هزار تومان واریز کرده است خواهشن پیگیری کنید اگر قدرت و توانایی مدریت و فروش ندارد واگذار کند کارگزاری دیگه بفروشد برایمان»

یکی از سهامداران نیز اعلام کرده که درخواست فروش سهام خود را یک ماه قبل ثبت کرده و تا به الان فقط یک ۳۵۰ هزار تومان و یک ۷۰ هزار تومان برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی واریز شده است.

مخاطب دیگری نیز عنوان کرده که برای فروش ۳۰ درصد از سهام خود فقط ۱۰۲ هزار تومان دریافت کرده است.

مسئول پشتیبانی سهام عدالت کارگزاری کیان در گفتگو با تجارت‌نیوز توضیح داد: پس از گذشت ۱۰ تا ۱۵ روز از ثبت فروش سهام عدالت از طرف سهامدار،سهام فروخته و پول آن به حساب فرد واریز می‌شود. مبلغ واریز شده دست ما نیست و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تعیین می‌کند.

وی در خصوص اظهارات برخی از سهامداران مبنی بر این که هیچ گونه وجهی دریافت نکرده‌اند، گفت،: این که برخی از سهامداران می‌گویند هیچ وجهی واریز نشده، صحت ندارد؛ برخی با ما تماس می‌گیرند و این موضوع را مطرح می‌کنند ولی وقتی کد ملی را وارد می‌کنیم مشخص می‌شود که پرداختی انجام شده است.

سهامدارنی که از طریق کارگزاری کیان اقدام به فروش کرده‌اند می‌توانند با شماره تماس ۰۲۱۴۷۱۸۰۰۰۰ متعلق به این کارگزاری تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد