مسئولان مانع گیر افتادن جوانان دارای ایده در پیچ و خم اداری شوند


مسئولان مانع گیر افتادن جوانان دارای ایده در پیچ و خم اداری شوند

نماینده ولی فقیه در گیلان بر حمایت مردم از تولیدات واحدهای دانش بنیان تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان نگذارند جوانان خلاق و دارای ایده در پیچ و خم اداری گیر کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در بازدید از مجتمع تحقیقاتی و کارگاهی نیمه صنعتی فشتام پارک علم و فناوری گیلان واقع در رشت با اشاره به استقرار ۳۷ واحد فناور در این مجتمع اظهار کرد: فعالیت واحدهای فناور و دانش بنیان گیلان امیدوارکننده است.

وی با بیان اینکه بیشتر بخش های مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی فشتام فعال هستند، تصریح کرد: فعالیت همه شرکت های دانش بنیان گیلان امیدوارکننده است.

آیت الله فلاحتی، خواستار حمایت و پشتیبانی واحدهای دانش بنیان گیلان توسط مسئولان و مردم شد و بیان کرد: واحدهای فناور و دانش بنیان تولیدکننده کالای مورد نیاز آحاد جامعه هستند بنابراین استفاده مردم از تولیدات داخلی به ویژه تولیدات واحدهای دانش بنیان اثرگذار است و به طور قطع این واحدها در آینده موفقیت های بسیاری را در پیش روی خود خواهند داشت.

وی به فعالیت جوانان فعال و پر نشاط در راه اعتلای ایران اسلامی به ویژه گیلان ولایتمدار در واحدهای فناور و دانش بنیان اشاره کرد و گفت: بسیاری از کالاهای تولیدی واحدهای دانش بنیان مجتمع کارگاهی فشتام نقش آفرین هستند و نمونه خارجی ندارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جوانان فعال در واحدهای دانش بنیان را برطرف کننده مشکلات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: جوانان خلاق و اهل فن گیلانی در بخش های خوراکی، دامی، طیور، دریا، آب و صنعتی نقش آفرینی می کنند و دارای طرح های متعددی هستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تقاضای داخلی و خارجی از تولیدات واحدهای فناور و دانش بنیان، خاطرنشان کرد: وجود تقاضا از این واحدها نشان می دهد افق های انقلاب اسلامی در آینده روشن و نورانی است.

وی بر حمایت مردم از تولیدات واحدهای دانش بنیان تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان نگذارند جوانان خلاق و دارای ایده در پیچ و خم اداری گیر کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا