برگزاری همایش مجازی «چالش های پیش روی آموزش عالی اسلامی پس از بحران کرونا»


برگزاری همایش مجازی «چالش های پیش روی آموزش عالی اسلامی پس از بحران کرونا»

همایش مجازی «چالش های پیش روی آموزش عالی اسلامی پس از بحران کرونا» به همت شورای جهانی جوامع مسلمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الاتحاد، شورای جهانی جوامع مسلمان یک همایش مجازی علمی _ بین المللی با عنوان «چالش های پیش روی آموزش عالی اسلامی پس از بحران کرونا» را با همکاری انجمن دانشگاه های اسلامی، تعدادی از دانشگاه ها و دانشکده های اسلامی، موسسه ها و هیئت های آموزشی امروز(شنبه 21 تیر 1399) برگزار می کند.

این همایش مجازی با مشارکت استادان دانشگاه ها و علما و اندیشمندان جهان از طریق برنامه ZOOM و شبکه های ارتباط اجتماعی پخش می شود.

این همایش چالش های بحران کرونا را که نقطه تحول جدید و بی سابقه در تاریخ موسسه های آموزشی در جهان به شمار می آید، بررسی می کند.

این موسسه های آموزشی مجبور شدند به آموزش از راه دور در طول مدت تعطیلی که دولت ها برای حفظ جان مردم اعمال کردند، روی بیاورند. این مسئله واقعیت جدیدی را ایجاد کرد که مسئولان آموزشی را به سمت بازنگری سامانه آموزش عالی سوق داد.

دکتر«علی راشد النعیمی» رئیس شورای جهانی جوامع مسلمان گفت: این همایش مجازی بین المللی به اهمیت آموزش عالی اسلامی به عنوان بخش جدایی ناپذیر از این واقعیت توجه دارد. در این همایش مشکلات آموزش عالی اسلامی مطرح می شود و پاسخ های قانع کننده و عملی و قابل اجرایی ارایه می شود.

به روز رسانی برنامه های آموزشی از نظر موضوع و زمینه های ارایه شده، به روز رسانی کتاب های دانشگاهی به روشی که بر ایده، روش، مهارت و تفکر انتقادی تمرکز دارد، آماده سازی استادان دانشگاهی و آموزش آنها با سیستم های نوین آموزشی در زمینه های اجتماعی، انسانی و کاربردی از جمله محورهای این همایش است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی