انتخاب پروژه‌های عمرانی بر مبنای نیاز مردم


انتخاب پروژه‌های عمرانی بر مبنای نیاز مردم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه‌های عمرانی بر مبنای نیاز واقعی مردم در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

سیدکمال الدین میرجعفریان، امروز شنبه 21 تیر در جلسه بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بیرجند، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی که بعد از بازدیدهای استاندار از مناطق مختلف تصویب می‌شود، کاملاً کارشناسی شده و برای اجرا به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: هدف اصلی از وضع این مصوبات و پروژه‌ها، رفع مشکلات مردم به ویژه در روستاهاست که اثربخشی مطلوب آن را تاکنون دیده‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رضایت مردم، مهم‌ترین برون داد این پروژه‌ها است، تصریح کرد: باید از فرصت‌های در اختیار حداکثر استفاده را ببریم و تمام تلاش‌ها باید بر این باشد که این پروژه‌های عام المنفعه در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسد.

میرجعفریان تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و فرمانداران شهرستان‌ها باید موضوع تأمین و تخصیص اعتبارات مربوط به این پروژه‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی یادآور شد: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز مکلف است بازدید میدانی از تمامی پروژه‌های تصویب شده در بازدیدهای استاندار را به طور ویژه در برنامه کاری خود قرار دهد و با گزارش‌گیری مستمر از ادارات و دستگاه‌های اجرایی، کار را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کند.

استاندار خراسان جنوبی در 15 خردادماه جاری از چند روستا در بخش مرکزی شهرستان بیرجند بازدید و ضمن بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی در این مناطق، با مردم درخصوص مسائل و مشکلات موجود گفتگو کرد.

این بازدید ها 20 مصوبه در حوزه‌های آب، کشاورزی، حمل و نقل، مسکن و... به همراه داشت که در جلسه امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط روند اجرای این مصوبات پیگیری شد.

از مهم‌ترین مصوبات این جلسه، استفاده حداکثری مدیران از توان دستگاه‌های اجرایی در اجرای هر چه سریع تر پروژه‌ها بود و در موضوع تأمین آرد مورد نیاز روستاها نیز مقرر شد تعاون روستایی سهمیه آرد هر منطقه را برای توزیع در اختیار دهیاران قرار دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج