هشدار جدی به فرهاد مجیدی و استقلال


هشدار جدی به فرهاد مجیدی و استقلال

فرهاد مجیدی در آزمون سختی قرار دارد. او که دیروز هم به کنفرانس مطبوعاتی نرفت تا احتمالاً از روی عصبانیت حرفی نزند، در شرایطی است که «باید» تراکتور را با همین تیم نیم‌بند ببرد. نوشته هشدار جدی به فرهاد مجیدی و استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار جدی به فرهاد مجیدی و استقلال

استقلال «باید» ببرد حتی با نصف تیمش
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۰
هشدار جدی به فرهاد مجیدی و استقلال

فرهاد مجیدی در آزمون سختی قرار دارد. او که دیروز هم به کنفرانس مطبوعاتی نرفت تا احتمالاً از روی عصبانیت حرفی نزند، در شرایطی است که «باید» تراکتور را با همین تیم نیم‌بند ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ما که نفهمیدیم بالاخره تست‌های بیمارستان مسیح دانشوری معتبر است یا نه؟! چیزی که در رسانه‌ها اعلام شد این بود که ۱۳ استقلالی از ۶۱ نفری که تست داده بودند کرونا داشتند، بعد اعلام شد ۹ نفر کرونا دارند و دیروز این تعداد به ۴ یا نهایتاً ۵ نفر رسید. براساس همین کاهش آمار کرونایی‌ها، امشب استقلال مجبور است طبق قانون با تراکتور بازی کند، ولی بازی فولاد و نفت مسجدسلیمان برگزار نمی‌شود و این یعنی فولاد واقعاً ۲۵درصد کرونایی دارد.

فرهاد مجیدی در آزمون سختی قرار دارد. او که دیروز هم به کنفرانس مطبوعاتی نرفت تا احتمالاً از روی عصبانیت حرفی نزند، در شرایطی است که «باید» تراکتور را با همین تیم نیم‌بند ببرد. استقلال اگر این بازی را نبرد و یا حتی مساوی کند به احتمال فراوان سهمیه آسیا را هم مثل قهرمانی لیگ از دست می‌دهد مگر آنکه در جام حذفی قهرمان شود که البته آنجا هم با سپاهان بازی دارد و از حالا نمی‌توان به‌طور قطع در مورد قهرمانی آبی‌ها در جام دوم صحبت کرد.

اگر استقلال و مجیدی تا پایان این فصل فوتبالی ۳ بازی حساس در پیش داشته باشند مسلماً یکی از این سه بازی امشب مقابل تراکتور است. هر دو تیم دوست نداشتند لیگ برتر ادامه پیدا کند، اما حالا باید با هم بازی کنند و برنده شوند. مجیدی بعد از دو نتیجه ضعیف مقابل فولاد و سایپا امشب حتماً باید برنده شود حتی با نصف تیمش! بهانه‌ها حتی اگر قابل قبول باشند تا یک‌جایی جواب می‌دهند و حالا وقت آن رسیده که استقلال همچون بازی رفت که ۲-۴ برد، یک پیروزی روحیه‌بخش کسب کند. آن‌ها امشب دیاباته را دارند و حتی شاید قایدی هم بازی کند تا زوج معروف فیل و فنجان را دوباره کنار هم ببینیم.

خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها