جذب پرستار 89 روزه در خرم‌آباد برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی


جذب پرستار 89 روزه در خرم‌آباد برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای ارتقای خدمات درمانی به بیماران کرونایی و کمک به پرستاران مراکز درمانی، علاقه مندان به کار پرستاری با قرارداد 89 روزه جذب می‌شوند.

علی مهرزاد صفدری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آن دسته از کارشناسان پرستاری که در آزمون ۱۳ تیرماه امسال برای جذب در دانشگاه علوم پزشکی لرستان شرکت کرده اند می توانند در صورت تمایل به خدمت در بیمارستان های شهدای عشایر و شهید رحیمی خرم آباد اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بر این اساس این افراد می توانند با قرارداد ۸۹ روزه ظرف مدت ۴۸ ساعت و با شرایط داشتن پایان طرح یا معافیت از طرح،داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی (ویژه برادران) و نداشتن رابطه استخدامی با دانشگاه به کارگزینی ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان مراجعه نمایند.

وی تاکید کرد: این شرایط ویژه افرادی است که در آزمون استخدامی پذیرفته نشده اند اما قرارداد با انها همانند سایر پرستاران است و دارای بیمه می شوند که در صورت نیاز به این افراد، قرارداد آنان یک بار تمدید خواهد شد.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه با فداکاری این افراد و خدماتی که به بیماران و سیستم بهداشتی ارائه خواهند کرد این دانشگاه تلاش خود را برای اخذ مجوز استخدامی آنان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریغ نمی کند.

صفدری با بیان اینکه بیش از چخار هزار پرستار در سیستم بهداشت و درمان استان فعال هستند تصریح کرد: حدود ۱۰۰ پرستار با قرارداد ۸۹ روزه جذب می شود تا فشار کاری و خستگی روحی و جسمی پرستاران طی پنج ماه مبارزه با کرونا و درمان بیماران به حداقل برسد.

وی یادآور شد: آزمون استخدامی ۹۸ نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان صبح جمعه ۱۳ تیرماه در سه رشته پرستاری، رادیولوژی و فوریت های پزشکی در مجمتع دانشگاهی پردیس کمالوند و با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد.

وی اظهار داشت: ۸۱۵ نفر در این آزمون رقابت داشتند که در نهایت ۷۴ پرستار، ۱۱ رادیولوژیست و ۱۳ نفر در فوریت های پزشکی استان به صورت شرکتی بکارگیری می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا