مدیرکل راهداری: ممسنی فعال‌ترین شهرستان فارس در حوزه توسعه راه است


مدیرکل راهداری: ممسنی فعال‌ترین شهرستان فارس در حوزه توسعه راه است

شیراز- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در بازدید از طرح‌های توسعه راهسازی شهرستان ممسنی با بیان اینکه این شهرستان فعال‌ترین کارگاه‌های راهسازی را در سطح استان فارس دارد گفت: در هفته دولت طرح های بنیادین قابل توجهی در حوزه توسعه راه‌ها در ممسنی به بهره برداری می رسد.

علیرضا سیاه پور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس روز شنبه به اتفاق داوود ایوبی فرماندار ممسنی و جمعی از مدیران و کارشناسان و مسوولان محلی از جاده های در حال احداث و مرمت شهرستان ممسنی بازدید کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در حاشیه این بازدید بیان داشت : مسیر جاده ای سرود به آب پرده و جاده ده گپ به آنتنی سرنجلک در منطقه دشمن زیاری و همچنین طرح روکش آسفالت بوان ،تقاطع عالیوند .مسیر واریانت بردنگان و جاده میانه به باتون و باتون به امامزاده پیر شمس در بخش مرکزی و در نهایت به شهر کوپن شهرستان رستم از جمله طرح های دارای اولویت دراین شهرستان است که کارگاه‌های راهسازی در آن فعال است.

سیاه پور با تشکر از حمایت ها و پیگیری‌های فرماندار ممسنی و نماینده مردم این شهرستان در مجلس در پیگیری و تخصیص اعتبارات به محورهای مواصلاتی گفت :در حال حاضر شهرستان ممسنی فعال ترین شهرستان استان در حوزه های فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس است.

وی اضافه کرد: علیرغم مشکلات اعتباری موجود با هماهنگی های انجام شده در هفته دولت امسال چندین پروژه راهسازی و ترمیم جاده ها در همه مناطق شهرستان ممسنی به بهره برداری خواهد رسید.

در این سفر تصمیمات لازم برای اولویت بندی اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز شهرستان ممسنی در بخش های جوزار ، دشمن زیاری ، ماهور میلاتی و بخش مرکزی گرفته شد.

فرماندار ممسنی نیز در حاشیه این بازدیدها گفت :در سال های اخیر در تکمیل جاده ها و روکش آسفالت و تعمیر پل ها و نصب روشنایی و ایمن سازی در این شهرستان اقدامات بسیار خوبی در محورهای مواصلاتی بخش های چهارگانه شهرستان انجام شده است.

داوود ایوبی افزود :گستردگی وسعت و چند اقلیم بودن شهرستان ممسنی و پراکندگی بیش از ۳۰۰روستا و کوهستانی و سخت گذر بودن جاده ها و محدودیت های شدید اعتباری ، تکمیل و بهسازی مورد درخواست مردمی در این شهرستان را بسیار سخت کرده است.

رییس کارگروه ترافیک شهرستان ممسنی با قابل افتخار بودن اقدامات دولت در بحث تکمیل بزرگراه در محدوده شهرستان ممسنی و پروژه های در حال اجرا اظهار داشت :بهبود نسبی محورهای مواصلاتی این شهرستان که در بحث جاده های روستایی به شدت محروم می باشد نیازمند توجه جدی مدیران ارشد کشوری و استانی در تزریق اعتبارات ویژه و تامین قیر می باشد .

شهرستان ممسنی با مرکزیت شهر نورآباد در فاصله ۱۶۲ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا