اولویت هیات شنا خوزستان توجه به آموزش و استعدادیابی است


اولویت هیات شنا خوزستان توجه به آموزش و استعدادیابی است

اهواز – ایرنا – سرپرست هیات شنا خوزستان گفت: اولویت ما در سال جاری توجه به بخش آموزش و استعدادیابی است و در این راستا برنامه‌های مختلفی داریم.

مریم محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان برای فصل تابستان برنامه‌های مختلفی داشتیم اما شیوع بیماری کرونا در استان، دست ما را بسته و نمی توانیم برنامه های مورد نظر خود را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از آنجا که وضعیت خوزستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا مناسب نیست، همچنان مجوزی برای فعالیت استخرها در استان صادر نشده و این امر موجب تعطیلی فعالیت شناگران استان شده است.

سرپرست هیات شنا خوزستان گفت: در صورتی که وضعیت بهتر شده و این بیماری ریشه کن شود مسابقات و کلاس‌های مربی‌گری خود را برگزار می‌کنیم. همچنین چند جشنواره‌ها استعدادیابی در راستای شناسایی استعدادهای درخشان استان برگزار کنیم.

وی نبود استخر مناسب را یکی از مشکلات هیات شنای خوزستان دانست و گفت: متاسفانه ما استخر مناسبی نداریم که بتوانیم در بحث آموزش و استعدادیابی برنامه های خود را اجرایی کنیم. همچنین این موضوع باعث می شود که نتوانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم.

محمدی ادامه داد: با توجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان در مدت اخیر و از آنجا که استخر آزادی اهواز در حال راه اندازی است انتظار داریم که این مکان ورزشی با همیاری اداره کل در اختیار هیات استان قرار گیرد تا شاهد پیشرفت خوبی در این رشته پرمدال باشیم.

وی با بیان اینکه رشته شنا در آموزه‌های اسلامی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: توسعه این رشته‌ ورزشی نیازمند برنامه‌ریزی راهبردی است تا بتوانیم طی سال‌های آینده ورزشکاران بیشتری را از استان در تیم های ملی داشته باشیم.

سرپرست هایت شنا خوزستان به راه اندازی مدارس شنا در استان اشاره کرد و گفت: قطعا با انجام این کار می توان به توسعه و رشد این رشته در استان کمک کرد از طرفی گسترش این رشته در جامعه، موجب صرفه جویی اقتصادی در ابعاد بهداشتی و درمانی مردم خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...