هیات‌های ورزشی استان نسبت به فعال‌کردن ورزش شهرستان‌ها اقدام کنند


هیات‌های ورزشی استان نسبت به فعال‌کردن ورزش شهرستان‌ها اقدام کنند

اهواز – ایرنا – معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اولویت و خواسته مهم ورزش استان در سال جاری فعال کردن هیات‌های ورزشی در شهرستان‌ها است لذا انتظار داریم که روسای هیات‌های استانی این موضوع را جدی بگیرند.

ابراهیم نصیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخص‌های رشد در ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی استان، فعال‌سازی ۲۷ شهرستان در هر رشته است لذا انتظار داریم که این امر با کمک روسای هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانی انجام شود.

وی عنوان کرد: برخی از رشته‌های ورزشی بیش از نیم قرن در خوزستان قدمت دارند اما متاسفانه تنها هفت رییس هیات شهرستانی دارند و این زیبنده ورزش خوزستان نیست.

نصیری با اشاره به اینکه تعامل سازنده و منطقی با هیات‌های ورزشی در دستور کار ما است افزود: هیات‌های ورزشی باید مجامع سالیانه خود را به صورت جدی برگزار کنند و این دستور و تاکید وزارت ورزش و جوانان است.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما مطلع هستیم که چه کسانی در هیات‌های ورزشی کار کرده و چه کسانی فرصت‌سوزی می‌کنند و بارها گفته‌ایم که زمان آزمون و خطا، یادگیری و فرصت‌سوزی در هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در نیمه اول سال جاری تکلیف روسای هیات چهار یا پنج هیات ورزشی استان مشخص خواهد شد گفت: امیدواریم با ریشه کن شدن بیماری کرونا شاهد فعالیت مجدد بسیاری از رشته های ورزشی در استان باشیم.

با اشاره به اینکه عملکرد هیات‌های ورزشی استان ماهانه رصد می‌شود و در صورت کم کاری با آنها برخورد می‌کنیم گفت: ورزش به عنوان یک نیاز اساسی در خانواده‌ها و اجتماع باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در خوزستان عملیاتی شود که نقش هیات‌های ورزشی در این زمینه بسیار مهم و پر رنگ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !