برخورد در انتظار اداره‌های خراسان رضوی که بهداشت را رعایت نکنند


برخورد در انتظار اداره‌های خراسان رضوی که بهداشت را رعایت نکنند

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: با اداراه‌های متخلفی که پروتکل‌های بهداشتی در زمینه کرونا را در این استان رعایت نکنند برخورد اداری و قانونی می‌شود.

حسن جعفری روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در جمع خبرنگاران افزود: ابلاغیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که در اختیار ادارات، مشاغل و صنوف قرار گرفته باید رعایت شود.
وی ادامه داد: در مشهد اکیپ‌های بازرسی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، استانداری خراسان‌رضوی، دادستانی مشهد و نمایندگان مشاغل مختلف به صورت سرزده از ادارات و صنوف بازرسی انجام خواهند داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: طبق گزارش بازرسان، ادارات و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند قدردانی می‌شوند اما با ادارات و صنوف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

جعفری با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تاکید کرد: همکاری شهروندان در این خصوص و در ابعاد مختلف باید ادامه داشته باشد و سبک زندگی مردم باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باشد.
وی اضافه کرد: هر گونه تجمع در ابعاد مختلف غیر قانونی است و مردم باید رعایت کنند، محدودیت‌های قبلی به قوت خود پا بر جاست و برگزاری مراسم شادی، جشن و جشنواره و نیز عزاداری‌ها ممنوع است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: کماکان مشهد و خراسان رضوی در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منحنی شیوع این بیماری رو به پایین باشد و در آینده شاهد وضعیت طبیعی‌تری باشیم.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این بیماری تاکنون جان ۱۲ هزار و ۴۴۷ تن را در کشورمان گرفته است.
همچنین تاکنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز