ارتباط‌گیری استاندار خراسان جنوبی با مراجعان به سامانه 122


ارتباط‌گیری استاندار خراسان جنوبی با مراجعان به سامانه 122

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی به طور سرزده از مرکز ارتباط مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان بازدید و با افرادی که با این مرکز تماس گرفته بودند، ارتباط برقرار کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در این بازدید از روند انجام کار و نحوه پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مردمی اطلاع یافت.

وی با مرور مسایل و مشکلاتی که از چند ساعت قبل به این مرکز منتقل شده بود، با تک تک افرادی که با مرکز ۱۲۲ تماس گرفته بودند، ارتباط تلفنی برقرار کرد و جویای علت ارتباط شان شد.

اطلاع از نحوه پاسخگویی اپراتورها در مرکز ۱۲۲، نتیجه کار و اقدام شرکت آب و فاضلاب در راستای رفع مشکل مطرح شده، از مواردی بود که در این گفت و گوهای تلفنی مدنظر استاندار قرار داشت.

روز شنبه هفتم تیرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با دستور کار آبرسانی به روستاها برگزار شد، ضمن تاکید بر افزایش سرانه آب روستاییان به ۱۲۰ لیتر در آبرسانی سیار، از مردم خواسته شد تا موارد کم‌آبی و بی‌آبی را از طریق شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گزارش کنند.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از این مرکز با هدف اطلاع از روند پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مردم در همین زمینه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا