مشارکت بانوان در پذیرش نقش‌های مختلف ضروری است


مشارکت بانوان در پذیرش نقش‌های مختلف ضروری است

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: مشارکت بانوان در پذیرش نقش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ضروری است.

عبدالمجید کشوری امروز ۲۱ تیرماه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب کارکنان زن زندان‌های لرستان که در محل این اداره کل بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی برگزار شد، اظهار کرد: زنان نقش بسیار مهم و حیاتی را در جامعه دارند که می‌تواند ضامن بقای بسیاری از قواعد اجتماعی باشد و آن نقش پرورشی بانوان است.

وی افزود: افزایش و کاهش ناهنجاری‌های جامعه، رابطه مستقیمی با کیفیت اجرای نقش تربیتی زن در خانواده و جامعه دارد.

مدیرکل زندان‌های لرستان با تأکید بر لزوم مشارکت بانوان در پذیرش نقش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، تصریح کرد: هرگاه زنان حضور مناسبی در عرصه‌های مختلف اجتماعی داشته بخوبی توانسته‌اند مسئولیت‌های محوله را به شکل مطلوب اجرا کنند.

کشوری اضافه کرد : اگر به مقام زن از منظر اسلام بنگریم خواهیم دید این جایگاه در این مکتب مترقی بسیار قابل احترام وارزشمند است و الگوهای فراوانی را می توان در همین رابطه معرفی کرد که همانا سرآمدترین ایشان حضرت فاطمه زهرا (س) است.

عضو شورای قضایی استان حضور کارکنان زن در زندان‌ها را پر اهمیت عنوان کرد و افزود: همه کارشناسان حوزه منابع انسانی و بهره‌وری متفق‌القول هستند که زندانبانی کاری سخت و طاقت فرساست اما با این حال همکاران بانوی ما در زندان‌ها توانسته‌اند به خوبی از عهده مسئولیت‌های خود برآمده و تلفیق این توانمندی با تعهداتی که در خانواده برعهده دارند، توانسته یک مدل مطلوب را ارائه دهد.

وی در این نشست همچنین تعداد کارکنان زن شاغل در زندان‌ها را چهل نفر اعلام و ابراز امیدواری کرد این مجموعه بتواند نقش پرورش وتربیتی خود را در بالاترین سطح ممکن ارائه داده تا شاهد بازگشت آبرومندانه زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...