اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در سامانه «کارا» ثبت‌نام کنند


اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در سامانه «کارا» ثبت‌نام کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان فاقد کد کارگاهی بیمه خواست برای برخورداری از تسهیلات کرونا به سامانه «کارا» مراجعه کنند.

عبیدالله رستمی امروز(21تیر) با اعلام این خبر اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به ثبت نام کسب و کارهای به شدت آسیب دیده در بحران کرونا در حوزه فرهنگ و هنر جهت دریافت تسهیلات در سامانه کارا نموده است.

وی با بیان این مطلب که سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir برای ثبت تقاضای تسهیلات معرفی شده است، گفت: کسب و کارهای به شدت آسیب دیده در سامانه تعریف شده که متقاضی باید هنگام تقاضا رشته فعالیت خود را انتخاب کنند.

رستمی ادامه داد: ۲۰ بانک و مؤسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده است.

وی بیان کرد: متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کنند و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: سود تسهیلات ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت پس از یک دوره تنفس، از آبان ماه سال جاری در ۲۴ قسط است.

وی در پایان یادآور شد: صاحبان کسب وکارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای که دارای کدبیمه کارگاهی هستند تا پایان تیرماه سال جاری مهلت دارند درخواست تسهیلات از طریق سامانه کارا ارائه و ثبت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»