3محور فعالیت بهزیستی در خصوص ایجاد تحول اجتماعی


3محور فعالیت بهزیستی در خصوص ایجاد تحول اجتماعی

مدیرکل بهزیستی به تشریح 3 محور فعالیت های این نهاد در زمینه ایجاد تحول اجتماعی در استان قم پرداخت.

مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک چهلمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی با اشاره به توقع مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد یک تحویل اجتماعی در زمینه خدمت به مردم افزود: بسترسازی این تحول اجتماعی با بهزیستی است و در این راستا با سه محور مهم امر تحول در دست اقدام است.

پهلوانی اولین گام در بحث تحول در ارائه خدمات را راه اندازی مراکز ارائه خدمات بهزیستی محله ای یا مثبت زندگی دانست و گفت: در استان قم که موفق به کسب رتبه اول مشارکت در زمینه ثبت نام درخواست متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته تعداد مراکز از ۱۱به ۲۶مرکز رسیده است، افزود: اکنون ۲۶ مرکز در ۲۶ محله یا منطقه ایجاد خواهد شد که خدمت بهزیستی را به ساکنین محلات ارائه میدهد.

مدیر کل بهزیستی درخصوص گام دوم در زمینه تحول عنوان کرد: در این راستا سامانه های متنوعی در جهت ارائه خدمات بهتر راه اندازی شده که سامانه هایی از قبیل شفافیت، دیده بان، دادرس، فرزند خواندگی و سامانه صدور مجوز مراکز غیردولتی از جمله آنهاست.

پهلوانی سومین محور تحول در ارائه خدمات را در بحث اعتیاد و مباحث طرح صیانت و پیشگیری از ابتلا مجدد بیماران بهبود یافته، گسترش طرح ون سنتر و ارائه خدمات به معتادین پر خطر و در نهایت تاسیس مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادین اعلام کرد و تصریح کرد: این مرکز در هفته دولت در قم افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...