فردا، آخرین مهلت ثبت نام کاردانی نظام جدید


فردا، آخرین مهلت ثبت نام کاردانی نظام جدید

سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی نظام جدید فردا ( یکشنبه، 22 تیر) پایان می پذیرد.

فردا، آخرین مهلت ثبت نام کاردانی نظام جدیدفاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان در آزمون کاردانی نظام جدید گفت: ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ۹۹ از ۱۸ تیر آغاز شد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: تا امروز (شنبه، ۲۱ تیر) بیش از ۱۱۵ هزار و و ۹۰۸ داوطلب در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ثبت‌نام کردند.

او تاکید کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی باید با اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان داوطلب این دوره تنها در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه‌ای دیپلم خود (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند.

او بیان کرد: این مهلت ساعت ۲۴ فردا (دوشنبه، ۲۲ تیر) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید

تمهیدات بهداشتی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های سراسری ۹۹

زرین آمیزی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند می‌توانند در این تاریخ، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: ظرفیت کل دوره‌های کاردانی نظام جدید ۲۵۲ هزار و ۴۸۵ نفر در ۶ هزار و ۴۶۹ رشته محل است. ظرفیت رشته‌های بدون آزمون ۱۰۰ هزار و ۹۵۶ نفر در ۲۷۲۶ رشته محل و ظرفیت رشته‌های با آزمون ۱۵۱ هزار و ۵۲۹ نفر در ۳۷۴۳ رشته محل است.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: آزمون کاردانی نظام جدید روز جمعه، ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد.

او گفت: پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام می شود.

زرین‌آمیزی درباره زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون، یادآوری کرد: داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۱۱ شهریور لغایت پنجشنبه، ۱۳ شهریور با مراجعه به پایگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج